fot. sport.pl
W nadchodzącym sezonie zimowym 2023/2024 świat skoków narciarskich czeka kilka istotnych zmian. Obok niespodziewanej rezygnacji ze stanowiska Maximiliana Mechlera, głównego trenera niemieckiej reprezentacji skoczkiń, w sieci pojawiła się również informacja o nowym sponsorze tytularnym skoczni w niemieckim Obersdorfie. Będzie nim polska firma ORLEN.
Zobacz również
Ten obiekt sportowy doskonale znają wszyscy miłośnicy zimowych dyscyplin sportowych, bo to właśnie Obersdorf, wraz z Garmisch-Partenkirchen, Innsbruckiem i Bischofshofen, od lat gości legendarny i chyba najbardziej prestiżowy Turniej Czterech Skoczni.
fot.: sport.tvp.pl
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Telewizja Polska opublikowała na stronie internetowej informację, według której skocznia w Obersdorfie została ozdobiona logo Grupy ORLEN i już niebawem oficjalnie zmieni nazwę na ORLEN Arena Oberstdorf Allgaeu. Umowa obejmująca sponsoring tytularny ma obowiązywać do 2027 roku, a poza nadaniem nowej nazwy skoczni, ORLEN Deutschland objął również wsparciem finansowym dziecięcy klub narciarski w Obersdorfie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Grupa ORLEN to niepierwsza polska firma mogąca pochwalić się widocznością podczas Turnieju Czterech Skoczni. W przeszłości na plastronach zawodników pojawiło się logo sportowej marki 4F, będącej ówczesnym sponsorem cyklu zawodów.
Skocznia w Obersdorfie często zmienia nazwę
Kompleks sportowy w niemieckim Obersdorfie w swojej historii zmieniał już nazwę niejednokrotnie. Od roku 2017 znany był jako Audi Arena, a wcześniej — Erdinger Arena.
Sponsorowanie słynnej na całym świecie skoczni narciarskiej w Oberstdorfie ma dla ORLEN Deutschland znaczenie strategiczne. Bliskie połączenie z jednym z najważniejszych ośrodków sportów zimowych pozwala nam budować silną obecność regionalną i międzynarodową – tak o zawarciu umowy i tegorocznej zmianie sponsora tytularnego mówi dyrektor wykonawczy ORLEN Deutschland GmbH Piotr Guział.
Logo ORLEN na obiekcie w Obersdorfie można podziwiać już dziś, a w ramach Turnieju Czterech Skoczni będzie to możliwe od 29 grudnia 2023 do 6 stycznia 2024 roku.
PS adidas zajmuje miejsce 4F. Zostaje nowym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego
Jak donoszą media społecznościowe, na polskim rynku sportowym dochodzi właśnie do poważnych zmian. Mowa o sponsorze Polskiego Komitetu Olimpijskiego, którym od 2008 roku była firma 4F. Teraz jej miejsce zajmie międzynarodowy gigant — adidas.
PS2 4F podsumowuje 14 lat współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim
Należąca do OTCF S.A. marka 4F, największy polski producent odzieży i akcesoriów sportowych z dumą podsumowuje 14 lat współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim.