Podróż z Żubrówką od 6ix WoMM & Social Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Podróż z Żubrówką od 6ix WoMM & Social Media

Na fan page'u marki Żubrówka rozpoczął się konkurs "Zabierz Żubrówkę w Podróż".

Celem aplikacji jest komunikacja światów trzech sub-marek Żubrówki: Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Białej i Żubrówki Palonej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Inspiracją były zdjęcia przesyłane przez aktywnych fanów marki. W związku z dużą liczbą zagranicznych fanów na Facebooku (ponad 20 tysięcy) aplikacja została przygotowana w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej. Zadaniem fanów jest dodanie fotografii przedstawiającej butelkę wódki Żubrówka w podróży.

Nagrody, niedostępne w sprzedaży, brandowane zestawy szklanek są odpowiedzią marki na insighty konsumenckie wskazujące na duże zainteresowanie fanów akcesoriami związanymi z Żubrówką.

Aplikację dla marki z portfolio CEDC przygotowała agencja 6ix WoMM & Social Media (NuOrder Group). 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij