TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

150 tysięcy osób w 67 miastach – Media Markt i Red8 Events podsumowują Media Markt Tour

Media Markt i agencja Red8 Events podsumowały zakończoną właśnie pięciomiesięczną trasę promocyjną "Media Markt Tour 2014". Przemierzając blisko 7000 kilometrów mobilny market sieci Media Markt odwiedził 67 miast w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2014-10-24

Podczas tournée mieszkańcy mogli zapoznać się z najnowszymi trendami na rynku elektroniki użytkowej, a także skorzystać ze specjalnych stref relaksu i rozrywki. Głównym marketingowym celem akcji było przybliżenie marki Media Markt klientom oraz budowanie świadomości sklepu internetowego www.mediamarkt.pl .

Agencja Red8 Events zorganizowała „Media Markt Tour 2014” po wygraniu przetargu firmy Media Saturn Holding Polska na obsługę tego projektu. Projekt prowadzony był przez agencję kompleksowo – od logistyki po pełen nadzór nad przebiegiem eventów. Każdy event obsługiwany był przez ponad 30 osób. Cyklowi eventów towarzyszyły działania ATL, reklamujące całą „trasę”.

Rozpoczęta w maju bieżącego roku akcja to pomysł Media Markt na zaspokojenie potrzeb konsumentów z mniejszych miejscowości, w których dostęp do najnowszych technologii jest często ograniczony.

– Przejazd truckiem po kraju to nasza pierwsza tego typu kampania promocyjna i dotychczas jedyna taka w Polsce. Dotarliśmy do każdego z 16 województw. Organizowane przez nas spotkania cieszyły się dużym zainteresowaniem mieszkańców. Mobilny market zaopatrzony w najnowszą elektronikę to świetne rozwiązanie, dzięki któremu mogliśmy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Odwiedzający mieli możliwość zapoznania się z marką, przetestowania najciekawszych nowinek technologicznych, dokonać zakupu gier, muzyki, filmów, jak również skorzystać z porady kompetentnych doradców – mówi Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uczestnicy spotkania mieli również okazję do sprawdzenia swoich umiejętności piłkarskich i wygrania nagród, strzelając do bramki Media Markt. Próbę podjęło ponad 20 000 osób, z których 135 otrzymało w nagrodę za wyniki smart fony. W sumie podczas całej akcji rozdanych zostało 23 tysiące gadżetów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się