150 tysięcy osób w 67 miastach - Media Markt i Red8 Events podsumowują Media Markt Tour

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
150 tysięcy osób w 67 miastach - Media Markt i Red8 Events podsumowują Media Markt Tour

Media Markt i agencja Red8 Events podsumowały zakończoną właśnie pięciomiesięczną trasę promocyjną "Media Markt Tour 2014". Przemierzając blisko 7000 kilometrów mobilny market sieci Media Markt odwiedził 67 miast w całej Polsce.

Podczas tournée mieszkańcy mogli zapoznać się z najnowszymi trendami na rynku elektroniki użytkowej, a także skorzystać ze specjalnych stref relaksu i rozrywki. Głównym marketingowym celem akcji było przybliżenie marki Media Markt klientom oraz budowanie świadomości sklepu internetowego www.mediamarkt.pl .

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Red8 Events zorganizowała „Media Markt Tour 2014” po wygraniu przetargu firmy Media Saturn Holding Polska na obsługę tego projektu. Projekt prowadzony był przez agencję kompleksowo - od logistyki po pełen nadzór nad przebiegiem eventów. Każdy event obsługiwany był przez ponad 30 osób. Cyklowi eventów towarzyszyły działania ATL, reklamujące całą „trasę”.

Rozpoczęta w maju bieżącego roku akcja to pomysł Media Markt na zaspokojenie potrzeb konsumentów z mniejszych miejscowości, w których dostęp do najnowszych technologii jest często ograniczony.

- Przejazd truckiem po kraju to nasza pierwsza tego typu kampania promocyjna i dotychczas jedyna taka w Polsce. Dotarliśmy do każdego z 16 województw. Organizowane przez nas spotkania cieszyły się dużym zainteresowaniem mieszkańców. Mobilny market zaopatrzony w najnowszą elektronikę to świetne rozwiązanie, dzięki któremu mogliśmy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Odwiedzający mieli możliwość zapoznania się z marką, przetestowania najciekawszych nowinek technologicznych, dokonać zakupu gier, muzyki, filmów, jak również skorzystać z porady kompetentnych doradców - mówi Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt. 

Uczestnicy spotkania mieli również okazję do sprawdzenia swoich umiejętności piłkarskich i wygrania nagród, strzelając do bramki Media Markt. Próbę podjęło ponad 20 000 osób, z których 135 otrzymało w nagrodę za wyniki smart fony. W sumie podczas całej akcji rozdanych zostało 23 tysiące gadżetów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij