Jako Senior Publisher Manager, Robert odpowiedzialny będzie za realizację oraz wyniki kampanii email marketingowych na bazach zewnętrznych a także budowanie relacji z wydawcami. Wcześniej, umiejętności Publisher Menagera szlifował w Novem. Od 2012 roku odpowiadał za kontakt z wydawcami, negocjacje i realizacje performance w modelach CPS, CPL, CPC, CPM i hybrydach. Od czerwca 2013 roku kompleksowo realizował również działania dla PLAY. W grudniu 2013 roku rozpoczął pracę jako Affiliate Manager w A4D, gdzie pracował nad stworzeniem komunikacji pomiędzy siecią afiliacyjną a media buyer’ami, realizując przy tym głównie kampanie w modelu CPS. Dzięki temu miał okazję poznać rynek amerykański, jego specyfikę i różnice jakie w tej branży występują pomiędzy Europą a USA. Prywatnie Robert uwielbia rozsmakowywać się w kuchni włoskiej oraz … sushi!
Ohayō Robert-san!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024