Procontent Communication podwójnym laureatem Spotlight Awards

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Procontent Communication podwójnym laureatem Spotlight Awards

Agencja otrzymała dwa złote wyróżnienia za działania komunikacyjne związane z kampanią społeczną „Płodna Polka” oraz realizację filmu w ramach kampanii „STOMAlife. Odkryj stomię” we współpracy z Newsrm.tv.

Pierwsze z wyróżnień to Gold Award dla „Płodnej Polki” w dwóch kategoriach: Overall oraz Best Debut. Kampania zdobyła 98 na 100 możliwych punktów. Procontent Communication odpowiada za kompleksową realizację projektu. W ciągu pół roku, zespół składający się z Aleksandry Adrian i Moniki Zgierun, wypracował ponad 900 publikacji na temat kampanii o łącznym zasięgu 8,5 mln oraz AVE 1,7 mln.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Drugie wyróżnienie za film edukacyjny dla kampanii „STOMAlife. Odkryj stomię”, prowadzonej przez Procontent Communication, to złoto w kategoriach Overall oraz Best Agency z wynikiem 98/100 punktów. Za realizację zwycięskiego projektu odpowiedzialna była Katarzyna Wlaś z Procontent Communication. Materiały wideo przygotował Newsrm.tv.

Procontent Communication jest jedyną polską agencją, która znalazła się w rankingu TOP100.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij