Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

TVN S.A. i T-Mobile Polska zawierają strategiczne partnerstwo i uruchamiają nowy subskrypcyjny serwis wideo na żądanie

TVN S.A. oraz T-Mobile Polska ogłosiły 31 października, że zawarły strategiczne partnerstwo i wspólnie uruchomią w najbliższym czasie nowy subskrypcyjny serwis wideo na żądanie (SVOD) T-Mobile Zone, działający pod marką Player i oferowany wszystkim obecnym i nowym klientom indywidualnym T-Mobile.
O autorze
1 min czytania 2014-11-03

T-Mobile Zone, działający w ramach usługi Player, po raz pierwszy w historii zaoferuje dostęp na żywo do flagowych programów TVN, możliwość oglądania wybranych, najbardziej atrakcyjnych polskich i zagranicznych filmów fabularnych – od najpopularniejszych filmów i seriali z Hollywood po nagradzane produkcje polskie – a także wybrane, cieszące się popularnością kanały telewizyjne na żywo.

Serwis będzie dostępny na urządzeniach przenośnych z systemami operacyjnymi Android i iOS oraz w wersji internetowej. 

Poniżej wypowiedzi Markusa Tellenbacha oraz Grzegorza Borsa. 


Markus Tellenbach, Prezes Zarządu TVN i Dyrektor Generalny TVN S.A.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„TVN nadal umacnia swą wiodącą pozycję na dynamicznie rozwijającym się rynku usług wideo na żądanie (VOD). Bardzo się cieszę z zawarcia partnerstwa strategicznego z T-Mobile Polska w celu dalszego rozwoju innowacji i najlepszych w swojej klasie usług. TVN Player z ponad 800 tysiącami zarejestrowanych użytkowników osiągnął w Polsce pozycję wiodącego serwisu wideo o charakterze rozrywkowym, a poprzez serwis Player dla klientów T-Mobile rozbudowuje zakres swoich usług oferując popularne treści z Hollywood, jak również specjalną sekcję dla dzieci i dostęp do telewizji na żywo poprzez serwis SVOD.”


Grzegorz Bors, członek zarządu T-Mobile Polska odpowiedzialny za rynek prywatny

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Partnerstwa to jeden z kluczowych filarów strategii T-Mobile Polska, co określiliśmy hasłem „win with partners” W ciągu ostatnich czterech lat T-Mobile budował solidne fundamenty potrzebne do realizacji tej strategii: najlepszą sieć i najlepszą obsługę klienta. Dzięki temu dziś, gotowi jesteśmy zaoferować – wraz z naszymi partnerami – tak innowacyjne produkty, jak usługi bankowe czy zarządzanie flotą pojazdów. Bardzo się cieszę, że – wraz z TVN otworzymy wkrótce przed naszymi klientami drzwi do świata mobilnej rozrywki, tak, by mogli jeszcze lepiej doświadczyć „najlepszej sieci” i osobiście poczuć, co to hasło oznacza.”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się