TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

TVN S.A. i T-Mobile Polska zawierają strategiczne partnerstwo i uruchamiają nowy subskrypcyjny serwis wideo na żądanie

TVN S.A. oraz T-Mobile Polska ogłosiły 31 października, że zawarły strategiczne partnerstwo i wspólnie uruchomią w najbliższym czasie nowy subskrypcyjny serwis wideo na żądanie (SVOD) T-Mobile Zone, działający pod marką Player i oferowany wszystkim obecnym i nowym klientom indywidualnym T-Mobile.
O autorze
1 min czytania 2014-11-03

T-Mobile Zone, działający w ramach usługi Player, po raz pierwszy w historii zaoferuje dostęp na żywo do flagowych programów TVN, możliwość oglądania wybranych, najbardziej atrakcyjnych polskich i zagranicznych filmów fabularnych – od najpopularniejszych filmów i seriali z Hollywood po nagradzane produkcje polskie – a także wybrane, cieszące się popularnością kanały telewizyjne na żywo.

Serwis będzie dostępny na urządzeniach przenośnych z systemami operacyjnymi Android i iOS oraz w wersji internetowej. 

Poniżej wypowiedzi Markusa Tellenbacha oraz Grzegorza Borsa. 


Markus Tellenbach, Prezes Zarządu TVN i Dyrektor Generalny TVN S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„TVN nadal umacnia swą wiodącą pozycję na dynamicznie rozwijającym się rynku usług wideo na żądanie (VOD). Bardzo się cieszę z zawarcia partnerstwa strategicznego z T-Mobile Polska w celu dalszego rozwoju innowacji i najlepszych w swojej klasie usług. TVN Player z ponad 800 tysiącami zarejestrowanych użytkowników osiągnął w Polsce pozycję wiodącego serwisu wideo o charakterze rozrywkowym, a poprzez serwis Player dla klientów T-Mobile rozbudowuje zakres swoich usług oferując popularne treści z Hollywood, jak również specjalną sekcję dla dzieci i dostęp do telewizji na żywo poprzez serwis SVOD.”


Grzegorz Bors, członek zarządu T-Mobile Polska odpowiedzialny za rynek prywatny

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Partnerstwa to jeden z kluczowych filarów strategii T-Mobile Polska, co określiliśmy hasłem „win with partners” W ciągu ostatnich czterech lat T-Mobile budował solidne fundamenty potrzebne do realizacji tej strategii: najlepszą sieć i najlepszą obsługę klienta. Dzięki temu dziś, gotowi jesteśmy zaoferować – wraz z naszymi partnerami – tak innowacyjne produkty, jak usługi bankowe czy zarządzanie flotą pojazdów. Bardzo się cieszę, że – wraz z TVN otworzymy wkrótce przed naszymi klientami drzwi do świata mobilnej rozrywki, tak, by mogli jeszcze lepiej doświadczyć „najlepszej sieci” i osobiście poczuć, co to hasło oznacza.”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się