Ruszyła świąteczna kampania portalu DaWanda

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła świąteczna kampania portalu DaWanda

Dom mediowy Vizeum przygotował świąteczną kampanię telewizyjną dla portalu DaWanda - internetowej platformy do sprzedaży unikalnych produktów wykonanych ręcznie przez projektantów.

Wsparcie reklamowe obejmuje m.in. działania sponsoringowe w stacjach: TVN, TVN7, TTV i Puls 2, zaplanowane i zakupione przez dom mediowy Vizeum. Przy realizacji tej kampanii wykorzystywane jest nowe na polskim rynku narzędzie TVSquared, które umożliwia optymalizację kampanii telewizyjnej pod kątem jej oddziaływania na zachowania konsumentów online. Narzędzie monitoruje aktywności użytkowników na witrynie dawanda.pl, a następnie po zestawieniu z wynikami kampanii telewizyjnej pozwala na analizę atrybucji oraz efektywności poszczególnych kanałów, pór dnia czy typów programów. Dzięki TVSquared kampanie telewizyjne mogą być optymalizowane pod kątem parametrów efektywnościowych takich jak CPV (cost-per-visit), CPA (cost-per-action) czy CPS (cost-per-sales).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Kampania potrwa do połowy grudnia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij