Serce i Rozum promują FunPack w przedświątecznej kampanii Publicis dla Orange

W FunPacku przez rok za darmo można oglądać aż 130 kanałów telewizyjnych w tym 40 HD. Serce i Rozum pochłonięci ich przeglądaniem nie zauważyli, że w ich domu pojawia się gość.
O autorze
1 min czytania 2014-11-17

Najnowsza kampania autorstwa agencji Publicis z udziałem pary doskonale wszystkim znanych bohaterów rozpoczyna się dzisiaj w mediach. Jej celem jest zachęcenie do skorzystania ze świątecznej oferty  telewizji nc+ dostępnej w pakiecie  FunPack. 

„Zbliżają się święta. Na tę wyjątkową okazję Orange przygotował prawdziwie świąteczną ofertę: każdy, kto kupi FunPack otrzyma bogatą ofertę kanałów nc+. Jak bardzo jest ona wyjątkowa i wciągająca przekonali się Serce i Rozum, którzy wskutek splotu zabawnych omyłek nie zwrócili uwagi na św. Mikołaja. Jak skończy się wizyta gościa? Ciekawych odsyłamy do nowej przygody naszych bohaterów” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.

Najnowszy spot z udziałem Serca i Rozumu będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVN, TVP i Polsat oraz w kinach na terenie całego kraju.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Katarzyna Szadokierska (Senior Art Director), Anna Cudna (Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor), Magdalena Szlasa (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Agnieszka Dąbrowska (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Wojtkowi Wawszczykowi i Kamilowi Polakowi. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Delikatesy, postprodukcją obrazu Human Ark, zaś postprodukcją dźwięku Studio Genetix. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing