Walutomat edukuje Polaków w nowej kampanii

Ruszyła nowa platforma Walutomatu, która ma przybliżyć pierwsze w Polsce narzędzie do wymiany walut online. Twórcy serwisu zdecydowali się wesprzeć je kampanią edukacyjną. Autorem koncepcji kreatywnej, 11 scenariuszy i animacji Kursu Wymiany jest MOSQI.TO.
O autorze
1 min czytania 2014-11-18

Wymiana walut potrzebuje edukacji

Jak pokazują badania, Polacy chętnie robią zakupy przez internet, ale wciąż mają obawy przed korzystaniem z finansowych rozwiązań dostępnych on-line. To dlatego Walutomat, lider w branży wymiany walut, postanowił rozpocząć kampanię edukacyjną. – Wymiana walut w sieci jest równie prosta jak zakupy w sklepie internetowym, do tego bezpieczna i korzystniejsza finansowo w porównaniu do ofert kantorów czy banków. Nowa platforma Kurs Wymiany obala mit, że finanse są skomplikowane – wyjaśnia Magdalena Gołębiewska, Marketing Manager serwisu Walutomat.pl.

Teoria nie musi być nudna

Przygotowane we współpracy z MOSQI.TO materiały edukacyjne mają lekką i przystępną formę. Twórcy serwisu chcieli pokazać, że poznawanie świata walut nie musi być nudne i trudne. Stąd w zabawny sposób na filmikach wideo można zobaczyć, dlaczego zwykły kantor nie jest wart funta kłaków, dlaczego nikt nie kocha Franka i czym charakteryzuje się prowizja kredytus ukrytus.

– Odbiorcy platformy to wszyscy, którzy wymieniają waluty i szukają najlepszych ofert. Wyszliśmy więc z założenia, że w edukacji najbardziej skuteczne będzie przywołanie najczęstszych problemów, które pojawiają się podczas korzystania z tradycyjnego kantoru – mówi Tomasz Soluch, Art Director w MOSQI.TO. – Opracowując scenariusze, przyjęliśmy, że teoria nie musi być nudna – wystarczy ją odpowiednio opakować – animacje bazują na prostych grach słownych związanych z wymianą i kursem.

W animacjach MOSQI.TO pojawiają się sympatyczni, bliscy użytkownikom Walutomatu bohaterowie: poznajemy Halinę ze Świnoujścia i Henryka z Ustrzyk Dolnych, którzy w środku Polski wymieniają złotówki na dolary, Mariusza Mrówkę, który przeprowadza sondę uliczną na temat spreadu czy doktora Janusza, który całe życie poświęcił szukaniu prowizji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kurs można odbyć tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się