TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska akcję promocyjną

W wyniku wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Z Nestlé w drogę ho ho ho!”, która przebiega w sieci Intermarche.
O autorze
1 min czytania 2014-11-18

Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie widoczności i udziału marek należą-cych do Nestlé w sprzedaży, a także przekonanie niezdecydowanego konsumenta do sięgnię-cia po produkt Nestlé, a nie konkurencji w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmo-wane będą między 12 a 26 listopada 2014 roku. Akcja skierowana jest do tych konsumentów, którzy szukają markowych produktów w danej kategorii i którzy cenią jakość produktów Ne-stlé.

Aby wziąć udział w loterii prowadzonej w sieci Intermarche, należy kupić jednorazowo pro-dukty Nestlé biorące udział w loterii za min. 15 zł. Wysłać SMS pod wskazany numer 70886 w treści wpisując numer ze swojego paragonu. Loterią objęta jest większość marek Nestlé z wyłączeniem mlek początkowych. Codziennie do wygrania w loterii jest 5 bonów Intermar-che o wartości 100 zł każdy, a co tydzień losowane są 3 zestawy kina domowego Sony z Blu-ray z zestawem filmów. Na koniec ze wszystkich zgłoszeń wylosowany zostanie samochód Citroën C1.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj