Michał dotychczas kierował działem social w agencji The Digitals, a wcześniej w EVO. Organizuje popularne w branży social media spotkania z cyklu „Czwartki Social Media”. Współtworzy School of New Media, gdzie uczy posługiwania się nowymi mediami i zdobywania kluczowych kompetencji w obszarze social.
K2 Social to zespół specjalistów i pasjonatów mediów społecznościowych, funkcjonujący w ramach Grupy K2. W ostatnich miesiącach projekty realizowane przez K2 Social znajdują się w czołówce rankingu Fanpage Trends (Sotrender). Do grona klientów K2 Social należą marki: Cappy, Costa Coffee, Desperados, Golden Rose, Heineken, Iwostin, Monolith, Polpharma, Sphinx, Sznaps de Luxe. W swoich działaniach K2 Social stawia na kontent video oraz na realizacje ekosystemowe.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024