TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rafał Sułkowski Dyrektorem Sprzedaży adQuota Poland

Rafał Sułkowski objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży sieci reklamy mobilnej adQuota Poland. Jako szef sprzedaży jest odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami: domami mediowymi, agencjami i największymi reklamodawcami.
O autorze
0 min czytania 2014-11-20

Raportuje do Rafała Staszkiewicza, Country Managera i Partnera adQuota Poland. 

Rafał Sułkowski to menadżer z wieloletnim doświadczeniem w branży mediowej. Wcześniej jako Dyrektor sprzedaży korporacyjnej związany był z Polskapresse oraz Infor Biznes (Dziennik Gazeta Prawna). Pracował także na stanowiskach kierowniczych w działach reklamy Mediatak i Wydawnictwie Nowe Europa.

adQuota Poland jest częścią międzynarodowej sieci reklamy mobilnej (mobilne SSP: suply-side platform) – lidera reklamy mobilnej premium na rynku europejskim. Specjalizuje się w realizacji najlepiej dopasowanych, targetowanych i angażujących kampanii mobilnych na powierzchniach premium oraz RTB. adQuota jest partnerem wydawców w zakresie zarządzania i monetyzacji powierzchni reklamowych. Sieć jest obecna na rynku polskim od 2013 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj