TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jak zapewnić stabilność strony WWW podczas akcji marketingowej?

Jak zapewnić stabilność strony WWW podczas akcji marketingowej?
Każdy, kto zarabia na sprzedaży w sieci, wie, że nawet chwilowy brak dostępności witryny może skutkować dużymi stratami finansowymi. Zobaczmy więc, co można zrobić już na etapie planowania kampanii, aby zminimalizować, a nawet wykluczyć takie sytuacje.
O autorze
1 min czytania 2012-09-26

Bez względu na to, czy kampania będzie miała szeroki zasięg i będzie wykorzystywała wszystkie formy promocji, zawsze będzie się to – w mniejszym lub większym stopniu – wiązało ze wzrostem oglądalności serwisu. Skutki zwiększonego obciążenia witryny są najbardziej dotkliwe, gdy kampanie mają charakter jednorazowy i trwają raptem kilka dni lub tygodni w roku.

Lepiej zapobiegać niż…

Oczywiście można się uchronić przed takimi sytuacjami, wykupując dodatkowe serwery, ale w czasie, gdy chcemy optymalizować koszty w firmie, wydaje się to mało sensowne. Najprostszym działaniem, jakie możemy podjąć, jest oszacowanie, jaki ruch może zostać wygenerowany w danym czasie. Pozwoli to w pewnym stopniu określić nasze potrzeby. Podczas planowania kampanii warto również porozmawiać o działaniach, które zamierzamy podjąć, z firmą hostingową, z której usług korzystamy.

„Klienci Kei.pl w trakcie trwania kampanii reklamowej mogą liczyć na nasze pełne wsparcie. Dobrym i sprawdzonym przez nas rozwiązaniem jest udostępnienie Klientowi indywidualnie dopasowanej usługi tylko na czas trwania kampanii. Dzięki temu Klient optymalizuje ponoszone koszty, a prowadzone działania promocyjne nie zakłócają stabilnego działania serwisu WWW.” – mówi Grzegorz Pawelec, Dyrektor w Dziale Sprzedaży Kei.pl.

Gdy nie wszystko idzie po naszej myśli

Jednak nie zawsze jesteśmy w stanie nad wszystkim zapanować i o wszystkim pomyśleć. Jeżeli już dojdzie do sytuacji, że serwis WWW jest niedostępny, a kampania marketingowa ruszyła pełną parą, to pierwszym krokiem, jaki powinniśmy podjąć jest kontakt z administratorem strony i firmą hostingową, na której serwerach jest ona utrzymywana. To oni wspólnymi siłami mogą zminimalizować negatywne skutki niedostępności witryny w czasie, gdy kampania trwa w najlepsze. Mogą szybko przeanalizować problem i podjąć skuteczne kroki zmierzające do prawidłowego działania serwisu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczególnie istotne jest to, aby wybrana firma hostingowa zapewniała pomoc techniczną w trybie 24–godzinnym, 7 dni w tygodniu oraz aby posiadała własne Centrum Danych zlokalizowane na terenie Polski. Skróci to czas reakcji i zapewni możliwie najkrótszy czas przywrócenia działania naszego serwisu WWW.

Jak można zauważyć, zapewnienie ciągłej dostępności witryny WWW – zarówno w czasie umiarkowanych jak i intensywnych działań reklamowych – zależy także od decyzji, w jakim centrum danych ulokujemy swój projekt. Wybierając renomowaną firmę hostingową uzyskamy dostęp do ogromnych zasobów technicznych i know-how partnera. To pozwoli nam zminimalizować ryzyko wpadki podczas kampanii reklamowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

Artykuł sponsorowany

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się