Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kool Things rozpoczęła współpracę w firmą China Mobile Games and Entertainment Group

Agencja Kool Things specjalizująca się w promocji gier i nowych technologii w Polsce i Rosji rozpoczęła właśnie współpracę z firmą China Mobile Games and Entertainment Group.
O autorze
0 min czytania 2014-12-12

Chińska firma to jeden z największych deweloperów na rynku gier mobilnych, obecny na NASDAQ, zatrudniający ponad 500 programistów i researcherów.

„Współpraca z tak dużą azjatycką firma jak CMGE, to dla nas ogromne wyróżnienie i jednocześnie kolejny etap w rozwoju firmy. PR i Marketing to obecnie tylko część działań Kool Things. Jesteśmy agencją, która specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek polski i rosyjski globalnych marek z branży gier i nowych technologii. A to, poza wspomnianym PR i marketingiem, oznacza również consulting, business networkig, aranżowanie współpracy między naszymi partnerami i koordynacja ich działań na przeróżnych płaszczyznach” – komentuje Marcin Marzęcki założyciel agencji Kool Things. 

Do zadań Kool Things należeć będzie promocja i PR najnowszej gry „Clash of Galaxy” w Rosji. Kontrakt zawarty został na czas nieokreślony.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj