Chińska firma to jeden z największych deweloperów na rynku gier mobilnych, obecny na NASDAQ, zatrudniający ponad 500 programistów i researcherów.
„Współpraca z tak dużą azjatycką firma jak CMGE, to dla nas ogromne wyróżnienie i jednocześnie kolejny etap w rozwoju firmy. PR i Marketing to obecnie tylko część działań Kool Things. Jesteśmy agencją, która specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek polski i rosyjski globalnych marek z branży gier i nowych technologii. A to, poza wspomnianym PR i marketingiem, oznacza również consulting, business networkig, aranżowanie współpracy między naszymi partnerami i koordynacja ich działań na przeróżnych płaszczyznach” – komentuje Marcin Marzęcki założyciel agencji Kool Things.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do zadań Kool Things należeć będzie promocja i PR najnowszej gry „Clash of Galaxy” w Rosji. Kontrakt zawarty został na czas nieokreślony.