Wielkie WOW!, Pelé i gorąca fiesta

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wielkie WOW!, Pelé i gorąca fiesta

Marka SUBWAY® podsumowuje rok.

Mijające 12 miesięcy było bardzo intensywne dla marki SUBWAY®. Zimową porę ogrzewała gorrrącym flatbreadem, a wiosnę rozpoczęła wielkim WOW! W letnie dni energicznym krokiem wprowadzał ją Pelé, zaś o dobry humor i energię potrzebną do kulinarnych podróży do barwnego Meksyku dbało odżywcze awokado. Podsumowując miniony rok, lider restauracji szybkiej obsługi zapowiada, że w nadchodzącym, 2015, nie zwolni tempa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W 2014 roku sieć restauracji SUBWAY® intensywnie komunikowała wprowadzane do swojej oferty nowości, informowała również o promocjach, które spotkały się z wielkim zainteresowaniem klientów. Marka zachęcała do spróbowania nowego, płaskiego pieczywa i do dodania do ulubionego sandwicza odżywczego awokado. Kiedy wszyscy owładnięci byli szałem mistrzostw świata w piłce nożnej, sieć restauracji proponowała ulubiony zestaw Pelé – legendarnej gwiazdy futbolu o globalnej sławie, a także długoletniego fana SUBWAY®. Wybór Pelé na ambasadora marki był w pełni zgodny z jej filozofią, promującą aktywny styl życia i świadome odżywianie.

Marka docierała do swoich Klientów nie tylko z pomocą znanych twarzy. Kampanie lidera restauracji szybkiej obsługi wspierały spoty emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, spoty radiowe, a także nośniki reklamowe w przestrzeni miejskiej: frontlighty i citylighty. Sieć SUBWAY® sięgnęła także po nowoczesne rozwiązania technologiczne i korzystała również z notyfikacji mobilnych.

– Szukamy różnych dróg dotarcia do naszych Klientów. Stosujemy sprawdzone rozwiązania, ale też testujemy nowości. Chcemy być tam, gdzie nasi Klienci – tłumaczy Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki. – Oferowane przez nas promocje cieszą się niezmiennie wielkim zainteresowaniem. W każdej kampanii oferujemy naszym Klientom coś specjalnego: obniżoną cenę, związane z sezonem gadżety czy też gratisowy produkt. Te rozwiązania dobrze się sprawdzają. – dodaje.

Marka SUBWAY® prowadzi swoją komunikację nie tylko z Klientami, ale także ze znanymi blogerami kulinarnych i lifestylowymi oraz mediami. W ramach akcji Fiesta Mexicana, promującej inspirowanego meksykańskimi smakami suba kurczak fajita z awokado, wybrani adresaci otrzymali zaproszenie na sandwicza razem z kolorowym sombrero z doklejanymi wąsami. W ten sposób marka wprowadzała blogerów w klimat fiesty i zachęcała do ubarwienia codzienności także poprzez degustację nowego suba.

Działania z blogerami podkreślają obecność marki w mediach społecznościowych, do których przykłada ona dużą wagę. W minionym roku sieć SUBWAY® otworzyła się na nowe kanały komunikacji z fanami. Pojawiła się na Twitterze i Instagramie i w 2015 roku zamierza konsekwentnie rozwijać oba profile.

Oprócz inwestycji w działania w kanałach social media, przyszły rok będzie dla marki kontynuacją kulinarnych podróży. Pozwolą one fanom sandwiczy odkryć smaki charakterystyczne dla światowych metropolii. Nie zabraknie również wyczekiwanych przez nich akcji promocyjnych.

Za kreacje poszczególnych kampanii i obsługę marki SUBWAY® w zakresie e-PR i reklamy odpowiada agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij