Marketing Day

Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję konferencji Marketing Day, która odbędzie się w dniach 15-16 stycznia w Centrum Konferencyjno - Wystawienniczym PPNT w Gdyni.
O autorze
1 min czytania 2015-01-12

Marketing Day to konferencja kierowana głównie ku edukacji małych i średnich przedsiębiorstw w kierunku marketingu. Jej celem jest zaznajomienie z mechanizmami i działaniem narzędzi marketingowych oraz pomoc w nawiązaniu relacji z innymi przedsiębiorcami.

Marketing Day umożliwia zdobycie wiedzy i znajomości zwiększających przychody firmy. To 2 dni wypełnione prelekcjami, warsztatami i networkingiem, który pozwoli na nawiązanie przydatnych kontaktów biznesowych na przyszłość. 

Wśród prelegentów znajdziecie m. in.:

  • Annę Miotk –  PBI
  • Alka Kowalczyka – FoxyTasks
  • Michała Wojciechowskiego – iPresso, encja.com
  • Magdalenę Pawłowską – INSOURCE Marketing&PR Agency
  • Piotra Buckiego – bucki.pro
  • Mikołaja Winkla – Brand24
  • Michała Barczaka – Sunrise System 

Dlaczego warto być na Marketing Day?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. Przygotowana sala pomieści tym razem ponad 300 osób – to okazja do networkingu na zupełnie nowym poziomie!
  2. Cztery dwugodzinne warsztaty oraz 23 wykłady ze znanymi praktykami z rynku.
  3. Okazja do wymienienia doświadczeń z ekspertami.
  4. Dobry moment na ewaluacje lub określenie strategii marketingowej na 2015 rok. 

Czego się można nauczyć?

  • Jak zaoszczędzić kilkaset złotych miesięcznie na pozycjonowaniu.
  • Jak skuteczniej zarządzać projektami i zyskać dodatkowe parę godzin w tygodniu.
  • Jak zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży, o co najmniej 20%.
  • Jak mówić tak, aby inni słuchali.
  • Uzyskać wiedzę jak precyzyjnie określić grupę docelową.
  • Jak zautomatyzować swój marketing internetowy.
  • Jak wzbudzić poczucie lojalności u twoich klientów.
  • Jak zwiększyć skuteczność kampanii w social media co najmniej o 50%.
  • Jak tworzyć newslettery, które sprzedają.
  • Dowiedzieć się  o najlepszych strategiach marketingowych na 2015 rok.
  • Jak współpracować z blogerami i dotrzeć do swoich klientów kolejnym kanałem marketingowym.

Więcej informacji na stronie:  www.marketingday.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się