Marketing Day

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marketing Day

Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję konferencji Marketing Day, która odbędzie się w dniach 15-16 stycznia w Centrum Konferencyjno - Wystawienniczym PPNT w Gdyni.

Marketing Day to konferencja kierowana głównie ku edukacji małych i średnich przedsiębiorstw w kierunku marketingu. Jej celem jest zaznajomienie z mechanizmami i działaniem narzędzi marketingowych oraz pomoc w nawiązaniu relacji z innymi przedsiębiorcami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marketing Day umożliwia zdobycie wiedzy i znajomości zwiększających przychody firmy. To 2 dni wypełnione prelekcjami, warsztatami i networkingiem, który pozwoli na nawiązanie przydatnych kontaktów biznesowych na przyszłość. 

Wśród prelegentów znajdziecie m. in.:

  • Annę Miotk –  PBI
  • Alka Kowalczyka - FoxyTasks
  • Michała Wojciechowskiego – iPresso, encja.com
  • Magdalenę Pawłowską - INSOURCE Marketing&PR Agency
  • Piotra Buckiego - bucki.pro
  • Mikołaja Winkla - Brand24
  • Michała Barczaka - Sunrise System 

Dlaczego warto być na Marketing Day?

  1. Przygotowana sala pomieści tym razem ponad 300 osób - to okazja do networkingu na zupełnie nowym poziomie!
  2. Cztery dwugodzinne warsztaty oraz 23 wykłady ze znanymi praktykami z rynku.
  3. Okazja do wymienienia doświadczeń z ekspertami.
  4. Dobry moment na ewaluacje lub określenie strategii marketingowej na 2015 rok. 

Czego się można nauczyć?

  • Jak zaoszczędzić kilkaset złotych miesięcznie na pozycjonowaniu.
  • Jak skuteczniej zarządzać projektami i zyskać dodatkowe parę godzin w tygodniu.
  • Jak zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży, o co najmniej 20%.
  • Jak mówić tak, aby inni słuchali.
  • Uzyskać wiedzę jak precyzyjnie określić grupę docelową.
  • Jak zautomatyzować swój marketing internetowy.
  • Jak wzbudzić poczucie lojalności u twoich klientów.
  • Jak zwiększyć skuteczność kampanii w social media co najmniej o 50%.
  • Jak tworzyć newslettery, które sprzedają.
  • Dowiedzieć się  o najlepszych strategiach marketingowych na 2015 rok.
  • Jak współpracować z blogerami i dotrzeć do swoich klientów kolejnym kanałem marketingowym.

Więcej informacji na stronie:  www.marketingday.pl

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij