Spot zrealizowany z udziałem podopiecznych Stowarzyszenia wzbogacony
został między innymi bajkowymi animacjami 3D oraz ujęciami
z kamery Epic RED ONE. Jego emisja rusza z dniem dzisiejszym na
antenie TVP Rzeszów.
Za kreację i produkcję filmu odpowiedzialna była Agencja Reklamowa
Bogaczewicz. Sam spot natomiast powstał ze środków projektu
„Usłysz nasze głosy: obywatel na pierwszym miejscu” realizowanego w
ramach programu Obywatele dla Demokracji finansowanego z funduszy
EOG.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024