Czy kampanie społeczne muszą być nudne i bez efektów specjalnych?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czy kampanie społeczne muszą być nudne i bez efektów specjalnych?

Zobaczcie najnowszy spot wspierający kampanię 1% dla Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym "Koło" w Jarosławiu, który zmienia ten stereotyp!

Spot zrealizowany z udziałem podopiecznych Stowarzyszenia wzbogacony
został między innymi bajkowymi animacjami 3D oraz ujęciami
z kamery Epic RED ONE. Jego emisja rusza z dniem dzisiejszym na
antenie TVP Rzeszów.

Za kreację i produkcję filmu odpowiedzialna była Agencja Reklamowa
Bogaczewicz. Sam spot natomiast powstał ze środków projektu
"Usłysz nasze głosy: obywatel na pierwszym miejscu" realizowanego w
ramach programu Obywatele dla Demokracji finansowanego z funduszy
EOG.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij