Real Time Bidding pod lupą – raport z badania IAB Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Real Time Bidding pod lupą – raport z badania IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przeprowadził pierwsze na polskim rynku badanie dotyczące sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w internecie w modelu aukcyjnym.

Jego wyniki zostały opracowane w postaci raportu „Real Time Bidding”, poszerzonego o opinie i komentarze specjalistów rynku reklamy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Publikacja „Real Time Bidding” jest kompleksowym opisem polskiego rynku reklamy odsłonowej w modelu aukcyjnym. Zawiera odpowiedzi na pytania najbardziej nurtujące branżę: kto korzysta z rozwiązań RTB, dlaczego niektóre podmioty wciąż się do nich nie przekonały, czy model aukcyjny sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w internecie daje lepsze rezultaty niż kampanie zlecane tradycyjnie.

Na świecie zautomatyzowany sposób kupowania i sprzedawania reklam w oparciu o analizę danych i Real Time Bidding rozwija się bardzo dynamicznie i stanowi znaczną część obrotu reklamami online. Badania IAB Polska wykazały, że model RTB jest też stosunkowo szeroko znany w polskiej branży reklamowej, zarówno po stronie reklamodawców, jak i wydawców – około dwie trzecie badanych zadeklarowały, że z niego korzystają. Większość użytkowników RTB uważa, że kampanie w tym modelu generują lepsze rezultaty niż te zlecane tradycyjnie.

Pierwsze na polskim rynku badanie zagadnienia Real Time Bidding zostało przeprowadzone przez Grupę Roboczą Programmatic działającą przy IAB Polska.

Raport „Real Time Bidding” można pobrać ze strony IAB Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij