Jego wyniki zostały opracowane w postaci raportu „Real Time Bidding”, poszerzonego o opinie i komentarze specjalistów rynku reklamy.
Publikacja „Real Time Bidding” jest kompleksowym opisem polskiego rynku reklamy odsłonowej w modelu aukcyjnym. Zawiera odpowiedzi na pytania najbardziej nurtujące branżę: kto korzysta z rozwiązań RTB, dlaczego niektóre podmioty wciąż się do nich nie przekonały, czy model aukcyjny sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w internecie daje lepsze rezultaty niż kampanie zlecane tradycyjnie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Na świecie zautomatyzowany sposób kupowania i sprzedawania reklam w oparciu o analizę danych i Real Time Bidding rozwija się bardzo dynamicznie i stanowi znaczną część obrotu reklamami online. Badania IAB Polska wykazały, że model RTB jest też stosunkowo szeroko znany w polskiej branży reklamowej, zarówno po stronie reklamodawców, jak i wydawców – około dwie trzecie badanych zadeklarowały, że z niego korzystają. Większość użytkowników RTB uważa, że kampanie w tym modelu generują lepsze rezultaty niż te zlecane tradycyjnie.
Pierwsze na polskim rynku badanie zagadnienia Real Time Bidding zostało przeprowadzone przez Grupę Roboczą Programmatic działającą przy IAB Polska.
Raport „Real Time Bidding” można pobrać ze strony IAB Polska.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing