Spółka Multikino Media systematycznie zwiększa udziały w rynku reklamy kinowej. W pierwszej połowie br. broker osiągnął przychody ze sprzedaży reklamy o ponad 50% wyższe niż w pierwszym półroczu 2011 roku (Kantar Media). 100% cyfryzacja kin znajdujących się w ofercie spółki gwarantująca łatwość w przygotowaniu reklamy on screen, kompleksowa oferta, która wychodzi naprzeciw potrzebom klientów oraz otwarcie się na nowych, m.in. lokalnych reklamodawców sprawiły, że dla Multikino Media sukcesem zakończyły się również pierwsze miesiące drugiej połowy 2012 roku, a zwłaszcza sierpień.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Porównując dane z raportu Kantar Media z 2011 i 2012 roku widać, że spółka Multikino Media w sierpniu bieżącego roku zwiększyła swoje udziały w rynku reklamy kinowej aż o 16 punktów procentowych w stosunku do tego samego miesiąca w roku ubiegłym i osiągnęła rekordowe udziały na poziomie 55%. Do tak dobrego wyniku przyczyniły się między innymi kampanie klientów z branży: telefonii komórkowej, gier komputerowych, fotograficznej, bankowej oraz logistycznej.
* Dane z raportu Kantar Media z okresu I-VIII 2011 r. oraz I-VIII 2012 r., przygotowanego na podstawie danych pochodzących z deklaracji brokerów, bez autopromocji.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024