Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

VIACOM powierza budżet mediowy Starcomowi

Dom mediowy Starcom z grupy Starcom MediaVest, zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Viacom International Media Networks Polska,.
O autorze
1 min czytania 2015-01-22

Należą do niej takie kanały telewizyjne jak m.in.: MTV, Viva, Comedy Central, Comedy Central HD, Nickelodeon, a także Paramount Channel HD, który firma planuje uruchomić wkrótce na naszym rynku.

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych promujących stacje z grupy Viacom w Polsce.

Procedury przetargowe rozpoczęły się w listopadzie ub.r. Oprócz Starcomu wzięły w nich udział domy mediowe: ZenithOptimedia oraz MEC i Initative,. – Szukaliśmy agencji, która zaproponuje nam nowoczesne i kompleksowe podejście do komunikacji, poparte wiedzą analityczną i bogatym doświadczeniem. Na pewno za Starcomem przemówili także konkretni ludzie – profesjonalny i bardzo zaangażowany zespół, który będzie dla nas pracował – mówi Daniel Reszka, Vice President, Marketing & Product, Viacom International Media Networks Polska

Wartość budżetu jaki Viacom International Media Networks Polska zamierza przeznaczyć na kampanie reklamowe swoich stacji w 2015 r. nie została ujawniona. Przejmowanie obsługi przez Starcom już się rozpoczęło.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Viacom International Media Networks w Polsce ma w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz Entertainment (Viva, Comedy Central, Comedy Central HD, Comedy Central Family, Viacom Blink!), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing