Należą do niej takie kanały telewizyjne jak m.in.: MTV, Viva, Comedy Central, Comedy Central HD, Nickelodeon, a także Paramount Channel HD, który firma planuje uruchomić wkrótce na naszym rynku.
Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych promujących stacje z grupy Viacom w Polsce.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Procedury przetargowe rozpoczęły się w listopadzie ub.r. Oprócz Starcomu wzięły w nich udział domy mediowe: ZenithOptimedia oraz MEC i Initative,. – Szukaliśmy agencji, która zaproponuje nam nowoczesne i kompleksowe podejście do komunikacji, poparte wiedzą analityczną i bogatym doświadczeniem. Na pewno za Starcomem przemówili także konkretni ludzie – profesjonalny i bardzo zaangażowany zespół, który będzie dla nas pracował – mówi Daniel Reszka, Vice President, Marketing & Product, Viacom International Media Networks Polska
Wartość budżetu jaki Viacom International Media Networks Polska zamierza przeznaczyć na kampanie reklamowe swoich stacji w 2015 r. nie została ujawniona. Przejmowanie obsługi przez Starcom już się rozpoczęło.
Viacom International Media Networks w Polsce ma w swoim portfolio kanały telewizyjne grup Kids and Family (Nickelodeon, Nickelodeon HD oraz Nick Jr.), Youth and Music (MTV,VH1, MTV Live HD) oraz Entertainment (Viva, Comedy Central, Comedy Central HD, Comedy Central Family, Viacom Blink!), jak również witryny internetowe, oferujące łącznie ponad 700 godzin treści wideo, 100 gier i 50 000 teledysków. Globalnie spółka jest częścią koncernu Viacom.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing