Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Raport: Trendy eHandlu 2015

Czy megatrendy SoLoMo (Social Local Mobile) oraz ROPO (Research Online Purchase Offline) będą definiować kierunek rozwoju eHandlu w roku 2015? Czy konsumenci zechcą płacić za dostawę tego samego dnia?
O autorze
1 min czytania 2015-01-30

Jakie kategorie produktowe poza modą będą się dynamicznie rozwijać? Jak będziemy płacić za zakupy przez Internet? Magazyn Nowy Handel przygotował na zlecenie arena.pl raport „Trendy eHandlu 2015” do pobrania na stronie nowyhandel.pl.

W raporcie znaleźć można żywe i otwierające oczy wypowiedzi ekspertów i praktyków zarejestrowane w końcówce roku 2014 przy okazji branżowych targów i konferencji, a także statystyki na temat rynku eHandlu.

„Badania wykazują, że przeciętna niemiecka rodzina poświęca więcej czasu na robienie zakupów, niż na opiekę nad dziećmi. Ale zastanawia się jak ten czas skrócić.” – mówi na stronach raportu Franz-Joseph Miller, globalny autorytet eHandlu, założyciel niemieckiej grupy kapiałowej time:matters, wyspecjalizowanej w Special Speed Logistics – na całym świecie zapewnia ona dostawy w ciągu 2-18 godzin, w sieci składającej się z więcej niż 500 destynacji. Pod marką LIEFERY oferuje dostawy w ciągu zaledwie 60 minut w ponad 35 niemieckich miastach.

„Jesteśmy pierwszą firmą, która wprowadziła usługę Same Day Delivery w Polsce. Dwa lata temu rozpoczęliśmy wstępne rozmowy i badania na ten temat. Odzew sklepów internetowych był jednak znikomy” – odpowiada mu z polskiej perspektywy Adam Tomczak, Prezes X-press Couriers zauważając, że to konsumenci inicjują ewolucję rynku. I potentaci – jak Amazon.com.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Zmieniają się konsumenci. Są coraz bardziej wymagający i świadomi swoich wyborów. Nie rozstają się ze smartfonem bądź tabletem, nieustannie wszystko porównują, komentują i udostępniają w serwisach społecznościowych. Oczekują coraz lepszej jakości oraz natychmiastowego rozwiązywania problemów. Cenią swój czas i chcieliby wykorzystać go w inny sposób, niż stanie w kolejce do kasy w zatłoczonym supermarkecie.” – pisze w raporcie Anna Ambroszkiewicz, redaktor naczelna specjalnego wydania Nowego Handlu przygotowanego na zlecenie arena.pl.

Powyższe tematy rozwijają w swoich wypowiedziach na stronach raportu m.in.:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Piotr Kreft, Groupon Polska
  • Jacek Palec, bdsklep.pl
  • Matt Komorowski, PayPal
  • Agnieszka Lekszycka, Shoplo.pl
  • Arkadiusz Borowski, Gemius
  • Mateusz Kowalczyk, i-systems
  • Paweł Jóźwiak, Mecenas.eu
  • Witold Chomiczewski, Lubasz i Wspólnicy

„Namawiam do tego, żeby nie spać. Konkurencja zachodnia ma inne standardy. Trzeba uważać i nie dopuścić do tego, że pewnego dnia opanuje nasz rynek i zostawi nas daleko w tyle. Klient, jeśli będzie miał wybór, to za porównywalną cenę zdecyduje się na lepszą usługę.” – przestrzega Tomasz Cisek, autor książki „E-wangeliści”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zapraszamy do pobrania nowego, bezpłatnego numeru oraz prenumeraty magazynu Nowy Handel na stronie.