„ABSOLUTNA HARMONIA” – promocja konsumencka marki ABSOLUT

"ABSOLUTNA HARMONIA" - pod takim hasłem ruszyła właśnie nowa akcja konsumencka marki ABSOLUT. Aż 12 tygodni (do 3 maja 2015 r.) będzie trwał konkurs, w ramach którego marka zapyta swoich fanów czym jest dla nich muzyka. Autorzy najciekawszych odpowiedzi mają okazję zdobyć atrakcyjne nagrody.
O autorze
0 min czytania 2015-02-13

Celem działań jest wsparcie sprzedaży produktu.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zakupić produkt ABSOLUT o pojemności 0,7 l lub 1 l i zachować oryginalny dowód zakupu. Następnie należy wypełnić formularz na stronie i odpowiedzieć na pytanie konkursowe „Czym jest dla Ciebie muzyka?”. Spośród nadesłanych odpowiedzi komisja konkursowa co tydzień wybierze najciekawsze, których autorzy otrzymają nagrody.

W ramach wsparcia akcji w punktach sprzedaży pojawiły się produkty ABSOLUT z zawieszkami zawierającymi szczegóły konkursu. Działania będą wspierane także w social media – na profilu marki na portalu Facebook oraz innych kanałach on-line.

Organizatorem konkursu jest Smolar Agencja Promocyjno – Reklamowa Sp. z o.o.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing