Oglądaj Ligę jak Mistrz!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Oglądaj Ligę jak Mistrz!

Liga Mistrzów UEFA to najlepsze drużyny, świetni zawodnicy oraz emocje na najwyższym poziomie. Teraz, dzięki marce Heineken, piłkarscy kibice będą mogli oglądać Ligę jak Mistrz, czerpiąc z każdego meczu jeszcze więcej wrażeń i dzieląc się nimi z całym światem.

Wystarczy podczas każdej środowej rozgrywki wejść na stronę, żeby włączyć się w dyskusję z piłkarskimi legendami i co minutę wygrywać jedną z 90 nagród.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Multiscreening to trend dzisiejszej komunikacji. Kibice, oglądając mecz w telewizji, jednocześnie śledzą statystyki oraz dzielą się swoimi emocjami z przyjaciółmi, korzystając z telefonów czy tabletów. Marka Heineken, wieloletni sponsor Ligi Mistrzów UEFA, doskonale o tym wie, dlatego chce dać fanom futbolu możliwość przeżywania meczów w sposób jeszcze bardziej wyjątkowy niż zwykle. Co środę, podczas spotkań Ligi Mistrzów UEFA, na stronie liga.heineken.pl kibice będą mogli dzielić się na żywo swoimi wrażeniami z legendami piłki nożnej, takimi jak Jerzy Dudek czy Xavi Hernandez. Na przygotowanym na potrzeby akcji czacie, bezpośrednio na Twitterze czy ze swojego konta na Facebooku, będzie można zadawać piłkarskie pytania i komentować to, co dzieje się na boisku.

Na stronie liga.heineken.pl na wszystkich fanów sportu czekać będzie także atrakcyjna loteria. Wystarczy sięgnąć po Heinekena i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki, żeby podczas każdego środowego spotkania wziąć udział w losowaniu 90 nagród, które rozdawane będą co minutę. Dla piłkarskich kibiców zostały przygotowane bilety na mecze półfinałowe i finał Ligi Mistrzów UEFA, konsole PlayStation 4 oraz kegi Heinekena. Strona liga.heineken.pl to również atrakcyjny portal sportowy, na którym można znaleźć aktualne statystyki, materiały video, komentarze, analizy oraz wywiady z gwiazdami najlepszych drużyn.

Wojciech Bogusz, Global Premium Brands Director w Grupie Żywiec mówi: „Po sukcesie zeszłorocznej akcji, w trakcie której każdy fan Ligi Mistrzów UEFA mógł obejrzeć dowolny mecz jedynie za koszt piwa Heineken, podając specjalny kod, zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej i umożliwić fanom piłki nożnej oglądanie Ligi jak Mistrz. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z piłkarskimi gwiazdami, które na żywo będą dyskutować z kibicami podczas oglądania środowych meczy. Dodatkowo, ruszamy z wyjątkową loterią, w której co minutę będą do wygrania piłkarskie nagrody. Wszystko po to, aby udowodnić konsumentom, że z Heinekenem wieczory z Ligą Mistrzów UEFA są jeszcze bardziej ekscytujące”.

Kampanię wspiera reklama telewizyjna „Champion the Match”. Za zakup mediów w kampanii odpowiadał dom mediowy MediaVest. Koordynacja działań interaktywnych spoczęła w rękach agencji K2, a wsparcia PR udzieliła agencja 24/7Communication. Partnerem strategicznym kampanii jest telewizja TVP.

Promocja konsumencka trwa od 9 lutego do 6 czerwca. Więcej na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij