Newspoint – Najważniejsze wydarzenia w 2014 roku (infografika)

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Newspoint – Najważniejsze wydarzenia w 2014 roku (infografika)

2014 rok podsumowaliśmy infografiką o największych zmianach w Newspoint. Jest się czym chwalić, bo ciężką pracą całego zespołu udało nam się mnóstwo osiągnąć.

Poniżej komentarz Roberta Stalmacha, Prezesa Newspoint.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W skrócie: od 2014 mamy globalne pokrycie – ponad 70 języków, z prawie wszystkich krajów świata, ponad 100 tys serwisów www i ponad 4,8 mld danych w indeksie z internetu, social media, prasy i RTV. To unikalne na rynku pokrycie i zasięg doceniają nasi klienci, którzy zwiększali zakres współpracy z nami a także nowi z Polski i zagranicy. Newspoint to także stale powiększające się archiwum danych; w tej chwili dostępne są u nas dane od 2006 roku z serwisów www i od 2008 z social media. Sami wszystkie treści indeksujemy, więc często mamy też dane które z jakichś powodów zniknęły z Google. Jakość danych to nasz wyróżnik. Jesteśmy zdeterminowani, żeby nadal być pod tym względem liderem rynku. Dlatego też mocno inwestujemy w serwery i coraz bardziej wydajne aplikacje. Od niedawna prawie cały hardware (w tej chwili 35 serwerów), który wykorzystujemy do świadczenia usług mamy w Polsce.

Nie zapominamy o usability narzędzia; w zeszłym roku uruchomiliśmy nowy, elastyczny i rozbudowany o dashboard marketera panel użytkownika. Automatyczny wydźwięk na liście wyników z możliwością ręcznej oceny, share of voice, share of discussion, tagi (etykiety), top autorzy i źródła, zupełnie nowe powiadomienia, to tylko niektóre nowości w panelu, który zbiera bardzo pozytywne recenzje użytkowników. Poza tym, co ważne dla klientów, w Newspoint jeden panel = wszystkie media; dane z wszystkich typów mediów integrujemy w pełnym zakresie funkcjonalności w jednym panelu.

Newspoint był i będzie firmą technologiczną, ale nasza oferta to już nie tylko monitoring i raporty wizerunkowe. Dostarczamy dane największym firmom konsultingowym i badawczym w Polsce, prowadzimy szkolenia i zajmujemy się Content Marketingiem (infografiki, raporty medialne, whitepapery) dla największych marek. Z naszych danych korzysta m.in. Onet, WP, Tajnikipolityki, OFBOR, IAB, PBI i TNS, z którym wspólnie tworzymy Consumer Index. Nasze ciekawostki, dzięki współpracy z AMS pojawiają się w wagonach warszawskiego metra.

Wielkie dzięki za to wszystkim, którzy tworzą Newspointa i pomagają nam stawać się coraz lepszymi: pracownikom, współpracownikom, partnerom, ambasadorom i oczywiście KLIENTOM – wszystkim od jednoosobowych działalności, freelancerów, blogerów i najmniejsze firmy po topowe marki globalne i największe polskie przedsiębiorstwa. Oby 2015 rok był dla nas jeszcze lepszy! ;)

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij