Rozwiązanie Criteo i Vayant pozwala liniom lotniczym na podwojenie współczynnika konwersji

Lufthansa korzysta z doświadczenia Vayant i Criteo, aby dostarczać klientom spersonalizowane reklamy. Technologia wykorzystuje rozwiązanie do wyszukiwania i prezentacji spersonalizowanych reklam najbardziej konkurencyjnych połączeń lotniczych, aby zwiększyć sprzedaż.
O autorze
1 min czytania 2015-02-26

Criteo (NASDAQ: CRTO), firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym oraz Vayant Travel Technologies, dostawca innowacyjnych sposobów wyszukiwania, wyceniania i sprzedaży połączeń lotniczych, ogłosiły dziś współpracę, dzięki której cyfrowe reklamy Criteo będą prezentować ceny połączeń lotniczych w czasie rzeczywistym. Pozwoli to liniom lotniczym przedstawiać podróżnym spersonalizowane reklamy, zawierające najbardziej atrakcyjne ceny biletów. To kluczowy komponent marketingu efektywnościowego, bo aż 92 procent konsumentów uważa cenę za najważniejsze kryterium w podejmowaniu decyzji odnośnie zakupu biletu lotniczego. Partnerstwo Criteo / Vayant Travel Technologies zostało zawiązane w odpowiedzi na potrzeby Lufthansy, która chciała prezentować swoim klientom adekwatne reklamy.

„Wykorzystanie danych z platformy Vayant umożliwi prezentację spersonalizowanych reklam wyświetlających konsumentom najlepsze ceny w czasie rzeczywistym. Reklamy są wyświetlane na każdym urządzeniu czy punkcie kontaktu – na monitorze, urządzeniu mobilnym, w aplikacji, poczcie elektronicznej,” – powiedział Eric Eichmann , prezes i dyrektor operacyjny w Criteo. „Niewiele linii lotniczych korzysta z takiego rozwiązania w swoich działaniach marketingowych, dlatego cieszymy się, że partnerstwo z Vayant otworzyło takie możliwości”.

Integracja rozwiązania FastSearch od Vayant, które wyświetla aktualne wyniki wyszukiwania połączeń lotniczych, pozwoli liniom na znaczące zwiększenie sprzedaży. Jako lider w branży lotniczej, Lufthansa jest pierwszą linią lotniczą, która w swoich działaniach marketingowych wykorzystała spersonalizowane reklamy, zawierające najbardziej atrakcyjne ceny biletów. Wstępne wyniki wskazują na ponad 100-procentowy wzrost współczynnika konwersji.

“Lufthansa pragnie zapewnić podróżnym najlepsze wrażenia, zarówno online jak i w powietrzu,”- powiedział Sebastian Riedle , Dyrektor Globalnej Sprzedaży Online i Usług Mobilnych w Lufthansa German Airlines . ”Ta współpraca pozwala na poprawę doświadczenia zakupowego naszych klientów. Potencjalni podróżni są bardziej świadomi konkurencyjnych taryf na intersujących ich trasach. W rezultacie obserwujemy znaczny wzrost ruchu na naszej stronie.”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

“Łącząc kompetencje Vayant w wyszukiwaniu i wycenie połączeń, z technologią marketingu efektywnościowego Criteo, otworzyliśmy nowe drzwi dyrektorom marketingu linii lotniczych. Wdrożenie nowego rozwiązania przebiegło sprawnie i nie wymagało dużego wysiłku ze strony linii lotniczej. Efekty przyszły natychmiastowo w postaci pozytywnego wpływu na sprzedaż biletów on-line ” – powiedział Eric Dumas, dyrektor generalny Vayant .

Słuchaj podcastu NowyMarketing