Jak wygląda język reklamy? Czy strategię można dotknąć? Jak efektywnie realizować globalny e-mail marketing?

Jak wygląda język świata reklamy i marketingu? Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? Czy strategię można dotknąć? Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? - już 12 marca odpowiedzi na te pytania usłyszą uczestnicy IX Kongresu Online Marketing.
O autorze
2 min czytania 2015-03-02

Redakcja Magazynu Online Marketing Polska zaprasza już 9 raz na Kongres Online Marketing. Tegoroczną edycję rozpocznie dekalog budowania marki w mediach okiem Marcina Prokopa oraz prezentacja prof. Jerzego Bralczyka o języku w marketingu i reklamie, a zakończy wyjątkowa debata “Pytasz i wiesz” z udziałem m.in. Anny Sakowicz – Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group, którą poprowadzą Jarosław Kuźniar z TVN 24 i Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.

Ponad połowa Kongresu to certyfikowane warsztaty, w trakcie których w praktyce będzie można poznać wykorzystanie najnowszych narzędzi e-marketingowych.

Najlepsze inspiracje na rok 2015

– Nasze kongresy wyróżnia praktyczne podejście i najgłośniejsze nazwiska w świecie marketingu. Do współpracy przy obecnej edycji zaprosiliśmy m.in. Marcina Prokopa, który opowie o budowaniu marki produktów w mediach, prof. Jerzego Bralczyka, który podejmie dyskusję o języku w reklamie i marketingu, a podczas Kongresu dodatkowo przeprowadzimy wyjątkową debatę z wybitnymi przedstawicielami świata marketingu, którą poprowadzi Jarosław Kuźniar – mówi Arkadiusz Widawski, twórca Kongresu i redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.

Kongres rozpocznie cykl prezentacji “Najlepsze inspiracje na rok 2015”:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Dekalog budowania marki w mediach – Marcin Prokop
  • Nowy konsument i nowe zasady gospodarki – Marcin Maj, OS3 Group
  • Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? – Michał Górecki, Koszulkowo.com
  • Język w marketingu i reklamie – prof. Jerzy Bralczyk
  • Debata specjalna – prof. Jerzy Bralczyk, Artur Maciorowski

Ścieżki dla małych, średnich i dużych firm

– Cały Kongres podzieliliśmy na ścieżkę dla MSP i dla dużych firm, dzięki czemu Uczestnicy otrzymają dokładnie te treści i narzędzia, które są właściwe dla ich typów firm. Prawdziwym rarytasem będą Warsztaty Google Analytics oraz po raz pierwszy u nas – Facebook Ads. Mamy ambicję być najlepiej ocenianym Kongresem w Polsce -.dodaje Arkadiusz Widawski.

Ścieżka MSP:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Narzędzia dla marketera w MSP – Marcin Kordowski, S3
  • Marketing Automation w MSP – Grzegorz Błażewicz, SALESManago
  • Integracja z e-commerce jako automatyzacja komunikacji z klientem? – Anna Bratek, SARE
  • Przejdź na silną stronę marki! – Mikołaj Bleja, Horsefield
  • Czy strategię można dotknąć? – Jolanta Piela, K2 Internet

Ścieżka duże firmy:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Jak zaplanować, rozliczać i mierzyć e-commerce w 2015 roku? – Tomasz Karwatka, Divante
  • Zemsta niewykorzystanych okazji. Jak wybrać taktykę reklamową na najbliższy sezon – Karolina Semeniuk, Sparc Media
  • Globalny Email Marketing: jak realizować efektywne kampanie i rozszerzać zasięg newsletterów poza polskich odbiorców? – Maciej Ossowski, GetResponse
  • Programmatic buying i RTB dla dużych firm – Jakub Cyran, GO.PL
  • Videomailing – siła obrazu i precyzja mailingu. Przykuwaj uwagę i angażuj mocniej – Judyta Dettlaff, LeadR
  • Analiza stron internetowych na żywo – warsztat specjalny – Przemysław Matyjaszczyk, Łukasz Żytko, Whites
  • Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? – Maciej Swoboda, Netizens
  • Śledzenie klienta w internecie – remarketing w praktyce – warsztat specjalny Krzysztof Wroński

Praktyczne warsztaty

Organizatorzy zadbali o to, aby oprócz pomysłów, móc nauczyć się samodzielnie korzystać także z narzędzi e-marketingowych. Podczas IX Kongresu odbędą się Certyfikowane Warsztaty Facebook Ads i Google Analytics prowadzone przez doświadczonych trenerów.

  • Warsztaty Google Analytics – Mariusz Michalczuk, Conversion
  • Jak efektywnie zarządzać social mediami – Joanna Hodera, Sociomatic
  • Warsztaty Facebook Ads Manager – Piotr Chmielewski, SocialMediaNow

Inspirujące debaty

Po pierwszej części pełnych inspiracji prezentacji odbędzie się debata specjalna z udziałem prof. Jerzego Bralczyka. Kongres zakończy debata „Pytasz i wiesz” z udziałem m.in. Anny Sakowicz – Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group, Szymona Kosińskiego – Prezesa Zarządu Sarigato oraz dr Dominika Lubasza i Witolda Chomiczewskiego – radców prawnych z Kancelarii Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy, którą poprowadzą Jarosław Kuźniar z TVN 24 i Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.

Ostatnie wolne miejsca czekają.

Wszystkie prelekcje we wszystkich ścieżkach wraz z warsztatami będą rejestrowane na wideo – Uczestnicy będą mogli w dowolnym momencie ponownie obejrzeć prezentowane rozwiązania.

  • Kiedy: 12.03.2015, godzina 9:30
  • Gdzie: Novotel Warszawa Centrum, ul. Marszałkowska 94/98, 00-510 Warszawa
  • Organizator: Magazyn Online Marketing Polska
  • Szczegóły

Relacja z poprzedniej edycji.