TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Serialowe miliardy i miliony – ranking Lowe Media najbardziej dochodowych seriali dekady oraz roku 2014

Dom mediowy Lowe Media stworzył ranking najbardziej dochodowych polskich seriali. W zestawieniu z ostatniej dekady (od 2004 do 2014 roku) przychody reklamowe zwycięzcy sięgają ponad dwa i pół miliarda złotych. Każda z produkcji z pierwszej piątki przyniosła ponad miliard złotych.
O autorze
1 min czytania 2015-03-03

W tym dziesięcioleciu zwycięża TVN-owskie „Na Wspólnej” wyprzedzając „Pierwsza Miłość” z ramówki Polsatu.

TOP 10 Seriale – lokomotywy reklamowe dekady 2004 – 2014 

  1. „Na Wspólnej” – TVN – 2 079 719 150 zł
  2. „Pierwsza Miłość” – Polsat – 1 953 663 798 zł
  3. „M jak Miłość” – TVP2 – 1 418 402 349 zł
  4. „W – 11 Wydział Śledczy” – TVN – 1 417 066 915 zł
  5. „Świat według Kiepskich” – Polsat – 1 214 143 280 zł
  6. „Samo Życie” – Polsat – 978 951 320 zł
  7. „Barwy Szczęścia” – TVP 2- 947 947 735 zł
  8. „Dlaczego Ja?” – Polsat – 834 607 125 zł
  9. „Detektywi” – TVN – 820 773 385 zł
  10. „Klan” – TVP 1 – 808 400 685 zł

W 2014 roku w zestawieniu najbardziej dochodowych seriali zwyciężyła polsatowska „Pierwsza Miłość”. Na drugim miejscu z nieznacznie mniejszymi przychodami uplasował się paradokumentalny serial TVN-u „Szpital”.

TOP 10 Seriale – lokomotywy reklamowe 2014 roku

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. „Pierwsza Miłość” – Polsat – 225 934 780 zł
  2. „Szpital” – TVN – 225 348 635 zł
  3. „Dlaczego Ja?” – Polsat – 209 560 440 zł
  4. „Świat według Kiepskich” – Polsat – 200 025 880 zł
  5. „Barwy Szczęścia” – TVP 2 – 189 445 179 zł
  6. „Na Wspólnej” – TVN – 164 759 015 zł
  7. „M jak Miłość” – TVP2 – 140 951 127 zł
  8. „Ukryta Prawda” – TVN – 131 034 230 zł
  9. „Dzień, który zmienił moje życie” – Polsat – 110 755 010 zł
  10. „W – 11 Wydział Śledczy” – TVN – 89 665 325 zł

– Seriale, które są emitowane od wielu lat oczywiście przodują w podsumowaniu dziesięciolecie. To one przyciągają najwyższe budżety, przy nich pokazywanych jest najwięcej spotów oraz przerw reklamowych – mówi Michał Bakalarczyk, senior media planner Lowe Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing