McDonald’s zachęca do płacenia… miłością.
MetLife opowiada kolejną historię. Spróbujcie się nie wzruszyć!
Zobacz również
Pozostając w temacie miłości, przedstawiamy Wam cupidron (zachwyciło nas to skojarzenie).
A jeśli chodzi o wzruszenia, to w tym miesiącu wzruszył nas człowiek, po którym spodziewalibyśmy się wszystkiego. Ale tego, że sprawi, że łza zakręci nam się w oku? Nigdy. Zobaczcie koniecznie.
Podczas Super Bowl do naszych emocji próbowała również odwołać się ta reklama. Jak to wyszło? Na pewno kontrowersyjnie.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Po tegorocznym Super Bowl na pewno w naszej pamięci pozostanie ta reklama.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Android w tym miesiącu przygotował jedną z najprostszych i najfajniejszych reklam. Brawa!
Do swojej reklamy z Super Bowl pod koniec lutego ponownie powrócił Snickers. Nas zachwyciła analogowa, tradycyjna technika realizacji całej akcji.
Reebok potwierdził, że jest liderem jeśli chodzi o temat modnego crossfitu.
Tymczasem GoPro szukało kolejnych sportów do swojego portfolio. Tutaj skok o tyczce.
Honda zaprezentowała ciekawy koncept reklamy. Sprawdźcie, czy nadążycie.
Serwis pornograficzny PornHub po raz kolejny pokazał, że zna się na marketingu i ma oryginalne poczucie humoru. Oto Wankband – opaska z kategorii wearable, która energię pozyskiwaną podczas masturbacji zamienia w prąd. A w efekcie końcowym – pomaga uratować świat. Zresztą zobaczcie sami.
A na koniec perełka z polskiego podwórka.
Nasze poprzednie przeglądy znajdziesz tutaj >