Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce - zestawienie YouTube Ads Leaderboard za luty 2015

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Najchętniej oglądane reklamy na YouTube w Polsce - zestawienie YouTube Ads Leaderboard za luty 2015

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów.

Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Lutowy ranking otwiera walentynkowy spot firmy Durex. Kolejna pozycja na pewno ucieszy pasjonatów gier bo na drugim miejscu uplasowała się reklama emitowana podczas tegorocznego finału Super Bowl, w której Liam Neeson grozi zemstą graczowi o pseudonimie BigBuffetBoy85. Za nią zwiastun Firestarter-Just Cause 3, który złowieszczo zapowiada rychły koniec świata. Kolejne miejsce w zestawieniu zajmuje spot Play - Ania Mucha i Kuba Wojewódzki wspominają dawne czasy. Ranking zamyka natomiast reklama Disney Channel promująca serial o szkolnych przyjaźniach - komentuje Paulina Kaczyńska-Kowaliszyn z YouTube Polska.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard, luty 2015


*oglądalność w lutym

Globalną listę najchętniej oglądanych reklam na YouTube znajdziecie TUTAJ.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij