Od marca Brandwise zaczyna świadczyć usługi Public Relations (PR korporacyjny, PR produktowy i PR marki). Najważniejsze obszary nowej działalności to: budowanie długofalowych strategii wizerunkowych dla firm i marek, relacje z mediami (media relations), prowadzenie biura prasowego na rzecz klienta, przygotowywanie materiałów prasowych, organizacja briefingów i konferencji prasowych, profesjonalny monitoring mediów oraz social media. Firma realizuje już pierwsze projekty z zakresu PR.
Dotychczas agencja pracowała m.in. dla marek: Aviva, LINK 4, Vanquis Bank, Ferratum Bank etc.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024