LifeTube otwiera dział gamingowy. Rock partnerem merytorycznym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
LifeTube otwiera dział gamingowy. Rock partnerem merytorycznym

Zawód gamer coraz silniejszy w Polsce: LifeTube przy współpracy z Remigiuszem Maciaszkiem, jednym z najpopularniejszych youtuberów gamingowych w Polsce, otworzył dział gamingowy, skupiający topowe kanały o grach na YouTubie.

Gamerzy, zrzeszeni w LifeTubie, przyciągają na swoje kanały w sumie ponad 4 miliony stałych widzów, a ich video wygenerowało ponad 540 milionów wyświetleń.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W sieci LifeTube, największym pod względem liczby stałych widzów polskim MCN-ie (multi-channel network), powstał dział gamingowy skupiający m.in. takich twórców, jak: SKKF, JDabrowsky czy Drollercaster. Jego partnerem merytorycznym został Remigiusz Maciaszek, prowadzący jeden z najpopularniejszych kanałów o grach na YouTubie (ma ponad 800 tys. subskrypcji). Po stronie LifeTube'a za dział odpowiada Łukasz Żelazek, specjalizujący się w tematyce gamingowej – Gry komputerowe w USA zostały już oficjalnie uznane za sport, a youtuber jest pełnoprawnym zawodem – z tego połączenia otrzymujemy nową, poważną i prężnie rozwijającą się branżę. Twórcy skupieni w sieci LifeTube mają w sumie 4 miliony subskrypcji i ponad 540 milionów wyświetleń.

(Nie)wirtualne miliony

Youtubowi gracze zarabiają na reklamach wyświetlanych przed filmem (pre-roll i instream) i tych umieszczonych na kanale (display). Najbardziej dochodowe są jednak współprace ze znanymi markami. Dzięki pracy działu new business w LifeTube z polskimi gamerami na przestrzeni ostatniego półtora roku współpracowali m.in.: Sony Playstation, Asus, Lenovo, Microsoft, Intel, LG czy Electronic Arts. Wśród widzów gamingu silnie promuje się również Sprite. Ta marka dużą część swojej komunikacji oparła o kanały graczy. Jest to jedna z największych strategicznych współprac na YouTube – Sprite od ponad roku wspiera kanały graczy, jest nie tylko silnie obecny w ich filmach ale współorganizował również kilka wydarzeń z nimi i zaangażował ich widownię także w off-linie – komentuje Barbara Sołtysińska, Prezes Zarządu LifeTube. Warto obserwować rozwój polskich kanałów o grach, ponieważ wykazują jedną z największych dynamik wzrostu zasięgów na polskim YouTubie – dodaje Remigiusz Maciaszek.

Granie na poważnie

Zawody w Counter-Strike zaczynają być transmitowane w telewizji, a gamingowych kanałów na YouTubie stale przybywa. Tym zrzeszonym w ramach sieci LifeTube pomagają doświadczeni specjaliści od marketingu, PR-u, wideo i nowych technologii. Łączymy marki z youtuberami, koordynujemy współpracę, począwszy od strategii i koncepcji działań, a skończywszy na raporcie z efektami – tłumaczy Sołtysińska. Zespół LifeTube pomaga również zoptymalizować kanał (poprawić wyszukiwanie i pozycjonowanie filmów, zwiększyć przychody z reklam i ułatwić widzom poruszanie się po kanale), doradza w sprawach wizerunkowych i PR, przejmuje obowiązki managerskie oraz rozwiązuje problemy w kwestiach technicznych. 

Czas na polskiego Pew Die Pie

Fenomen Pew Die Pie – twórcy najpopularniejszego kanału gamingowego na świecie – jest znany globalnie. Jego kanał jest oglądany średnio przez ponad 400 milionów internautów miesięcznie (dane ze stycznia 2015), a sam twórca jest jednym z najbogatszych ludzi Internetu. Pew Die Pie odniósł ogromny sukces w świecie gamingu i sprawił, że wzrosła świadomość tej dziedziny – wyjaśnia Maciaszek. Czołówka największych polskich graczy na YouTubie, takich jak SKKF, Rock, JDabrowsky czy Drollercaster, co miesiąc odnotowuje kilkumilionową liczbę odsłon swoich video, a ich kanały stale rosną. Gaming zajął na polskim YouTubie mocną pozycję, z czego wielu z nas nie zdaje sobie sprawy. Gracze inwestują w swoje kanały, współpracują z najważniejszymi markami, często angażują się społecznie oraz zakładają własne biznesy – podsumowuje Sołtysińska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij