Customer Lifecycle z Marketing Automation: bezpłatny webinar optivo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Customer Lifecycle z Marketing Automation: bezpłatny webinar optivo

Głównym celem automatycznych kampanii mailingowych jest dostarczenie odpowiedniej wiadomości do odpowiedniego odbiorcy w jak najlepszym momencie.

Dobrze zaplanowane automatyczne kampanie mailingowe zwiększają obroty oraz lojalność klientów, przy jednoczesnym zminimalizowaniu ponoszonych kosztów oraz czasu poświęcanego na działania e-mail marketingowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Doskonale dopasowana personalizacja w czasie całego cyklu życia klienta powoduje wzrost Customer Lifetime Value, a czas dostarczenia wiadomości jest indywidualnie dostosowany do każdego odbiorcy.

Kampanie mailingowe realizowane przez Marketing Automation pozwalają na prowadzenie niezwykle indywidualnego kontaktu z klientem. Typowe zastosowania Marketing Automation to: wielopoziomowe serie powitalne, trigger maile oparte na zdarzeniach i akcjach, ciągłe budowanie kontaktu z klientem, oferty up-sell i cross-sell, reaktywacja nieaktywnych uczestników, maile okazjonalne (np. urodzinowe) i wiele innych. 

Budowanie wielopoziomowych, dopasowanych do cyklu życia klienta automatycznych kampanii mailingowych nie musi być jednak trudne. Udowodni to firma optivo, europejski leader ds. e-mail marketingu. Specjaliści optivo postanowili ponownie podzielić się wiedzą i doświadczeniem w ramach bezpłatnych webinarów, dostępnych dla każdego, chcącego osiągnąć sukces Marketera. 

Tegoroczna seria spotkań jest kontynuacją projektu Akademia optivo, w ramach którego będzie można poszerzyć wiedzę w zakresie efektywnego e-mail marketingu. Kolejny bezpłatny webinar odbędzie się 26 marca o godz. 11:00 i będzie dotyczyć budowania automatycznych kampanii mailingowych.

Temat "Customer Lifecycle z Marketing Automation: Inspiracje i rozwiązania".

Zapisz się na webinar i dowiedz się, w jaki sposób, za pomocą paru kliknięć, stworzyć różnego rodzaju kampanie automatyczne (powitalną, reaktywacyjną czy urodzinową).

Zapisy na webinar są możliwe pod tym adresem

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij