Peppermint przygotowała reklamę hybrydową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Peppermint przygotowała reklamę hybrydową

Agencja Peppermint przygotowała kreację reklamy hybrydowej dla NESCAFÉ Dolce Gusto (Nestlė Polska S.A.) na Smart TV na kanałach należących do TVP.

Do zadań agencji należało stworzenie i realizacja scenariusza, a także konceptu graficznego reklamy, która dotyczy prezentacji asortymentu NESCAFÉ Dolce Gusto.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Przygotowaliśmy reklamę, która w innowacyjny sposób prezentuje wybrane smaki kaw i ekspresy marki NESCAFÉ Dolce Gusto. Reklama hybrydowa jest bardzo ciekawym formatem, który działa na styku ATLu i digitalu. Przy jednoczesnym dużym zasięgu, jaki gwarantuje telewizja, daje konsumentom możliwość wejścia w interakcję w wybranym dla niego momencie, eksplorowanie w wybrany przez siebie sposób, bez konieczności czekania na zakończenie bloku reklamowego, jak to ma miejsce przy standardowej reklamie ATLowej – mówi Marcin Piwnicki, creative director w agencji Peppermint.

W praktyce wygląda to tak, że w prawym dolnym rogu ekranu pojawia się szklanka z kawą oraz napis “Wejdź do Galerii Smaków”. Można to zrobić naciskając dedykowany przycisk na pilocie. Po wejściu widzimy interaktywną galerię sztuki, w której możemy wybrać jeden z trzech scenariuszy reklamy. W pierwszym scenariuszu poznajemy warianty smakowe kaw, drugi pokazuje możliwości ekspresu do kawy Oblo, a w trzecim oglądamy film ukazujący najważniejsze benefity ekspresu Oblo. Poza tym można się także zapoznać z aktualnymi promocjami, jakie przygotowała marka NESCAFÉ Dolce Gusto.

Reklama hybrydowa we wszystkich kanałach TVP potrwa do 10 kwietnia .

Zespół projektowy:

Marcin Piwnicki - Creative Director, Dominika Parol – Senior Account Manager; Ewa Cymer – Copywriter; Hanna Olszewska – Copywriter; Łukasz Nosek – Art Director; Sabrina Kotkowska – Account Director.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij