TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Witaj wśród przyjaciół Kozla!

W kwietniu ruszy kampania marketingowa piwa Kozel, które pojawi się w Polsce w dwóch wariantach: Kozel Černý i Kozel Ležák 11. W ramach akcji zaplanowano działania interaktywne oraz outdoor.
O autorze
1 min czytania 2015-03-25

„Kozel to doskonała propozycja dla tych, którzy szukają czegoś autentycznego i konkurencyjnego wobec dostępnych obecnie piwnych specjalności oraz lagerów alternatywnych – mówi Aleksandra Zarychta – Kuzalska, Kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej. – Ten autentyczny, warzony i rozlewany w Czechach trunek idealnie nadaje się do biesiadowania w gronie przyjaciół. W sklepach w całej Polsce pojawią się dwa warianty Kozla: ciemny i jasny“ – dodaje.

Velkopopovický Kozel Černý to piwo, które swój kolor i aromat zawdzięcza specjalnej mieszance ciemnych słodów. Kozel Ležák 11 to tradycyjny, wyróżniający się pełnią smaku, czeski lager tzw. 11, który w Polsce dostępny będzie z dedykowaną na nasz rynek nazwą i brązową etykietą z charakterystycznym wizerunkiem kozła trzymającego kufel piwa.

Kampania reklamowa obejmie działania interaktywne oraz outdoor i rozpocznie się w kwietniu. Za koncept kreatywny odpowiada McCann Prague, zaś Triad i Nairobia przygotują lokalne kreacje. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC, obsługą social media zajmuje się agencja Traid, zaś działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj