FACTORY inauguruje wiosenną kampanię: SZTUKA ZAKUPÓW

FACTORY - największa sieć centrów outlet w Polsce rozpoczyna wielką wiosenną kampanię reklamową – Sztuka Zakupów. Tym samym rozpoczyna dyskusję o tym, jak kupować rozsądnie - dobre jakościowo rzeczy w atrakcyjnych cenach, dobrać strój idealny dla swojej sylwetki, czy unikać tłumów w czasie zakupów.
O autorze
1 min czytania 2015-03-25

Za sprawą Sztuki Zakupów poznamy różnice między ceną markowych ubrań w outlecie i w tradycyjnych galeriach handlowych. Dowiemy się, jak czerpać satysfakcję z zakupów i dobrze wyglądać na wiosnę. Wiosenna kampania FACTORY otwiera platformę do dyskusji o rozsądnym kupowaniu. Ten motyw będzie nam towarzyszył niemal we wszystkich działaniach promocyjno – reklamowych w najbliższych miesiącach – mówi Marta Kocik, Regional Marketing Menadżer Neinver. Tegoroczną kampanią zwracamy uwagę na to, że zakupy w FACTORY są bardziej satysfakcjonujące – dodaje.

Kupuj z głową – zanim coś wybierzesz, zastanów się, z czym to połączysz. / Nie musisz naśladować innych! Masz swój styl. Wybieraj rzeczy, w których czujesz się dobrze. / Słuchaj dobrych rad – jeśli 5 osób mówi Ci, że świetnie wyglądasz, to z pewnością tak jest. / Bądź na bieżąco z okazjami!

To wybrane porady ze specjalnego dekalogu Sztuki Zakupów FACTORY. Największa sieć centrów outlet w Polsce sięgnęła po zwracające uwagę kreacje reklamowe – czytelne i intrygujące. Billboardy, citylighty czy reklamy w mediach będą widoczne przez całą wiosnę. Kampania potrwa czterdzieści dni w czterech miastach: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Widoczna będzie na ponad 400 billboardach, w 20 tytułach prasowych i internetowych oraz w 15 stacjach radiowych. Będzie obecna także na przystankach komunikacji miejskiej, w autobusach i tramwajach – w środku i na zewnątrz. Kampania będzie widoczna również w kanałach social media.

Bohaterami wiosennych kreacji reklamowych Sztuki Zakupów są współcześni ludzie, reprezentujący różne grupy społeczne, zainteresowania czy preferencje modowe – ceniący sportową wygodę, wieczorową elegancję czy codzienny, oryginalny styl. Bliscy niemal każdej z grup obecnych i przyszłych klientów FACTORY.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pokazujemy też, że udane zakupy są źródłem przyjemności. W tegorocznej kampanii akcentujemy różnice w cenach outletowych i tradycyjnych. Przypominamy, że oferta outletów FACTORY bardzo dobrze wpisuje się w potrzeby nas wszystkich – przekonuje Marta Kocik.

Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra. Wsparcie Public Relations prowadzi agencja Mindset Communication Support. Zakup mediów FACTORY realizuje bezpośrednio. Kampania Sztuka Zakupów potrwa do 30 kwietnia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

FACTORY wypracowała w 2014 roku najlepsze wyniki sprzedażowe. W minionym roku wzrost sprzedaży we wszystkich centrach FACTORY wyniósł  20%, odwiedzalność wzrosła o 10%.  Pięć centrów w czterech największych miastach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Krakowie odwiedziło 13 mln klientów. To o ponad 1 mln więcej niż rok wcześniej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się