MAB z nową kampanią wizerunkową BMW

Emocje i motoryzacyjne przeżycia to nieodłączny element świata BMW, do którego marka zaprasza w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej. Działania reklamowe rozpoczęły się 16 marca. Za ich realizację odpowiada agencja MAB.
O autorze
1 min czytania 2015-03-31

BMW to legendarna marka niezawodnych i zaawansowanych technologicznie samochodów o współczesnym designie. Dla konsumentów są synonimem pełni życia, bo to właśnie one sprawiają, że każda chwila spędzona za kierownicą staje się ekscytującą i niezapomnianą przygodą.

W najnowszej kampanii modele BMW X6 i BMW X6 M przenoszą odbiorców do emocjonującego świata marki, jednocześnie pobudzając wyobraźnię i apetyt na pełne adrenaliny przeżycia.

W ramach projektu, agencja MAB odpowiada za adaptację spotu reklamowego, kreacje w prasie i internecie oraz w kanałach OOH. Spot w wersji 60’’, promujący model BMW X6, jest emitowany w sieciach kin Helios i Multikino oraz w internecie. Reklamę 30’’ można natomiast zobaczyć w Polsacie, TVN i TVP. Działania on-line objęły kampanię odsłonową, wspieraną przez rich media.

W głównych ogólnopolskich tytułach prasowych oraz w kanałach OOH pojawiły się kreacje promujące wejście na polski rynek modelu BMW X6 M pod hasłem „I M Back”. W działaniach outdoor wykorzystano m.in.: billboardy i blacklighty.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing