MAB z nową kampanią wizerunkową BMW

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MAB z nową kampanią wizerunkową BMW

Emocje i motoryzacyjne przeżycia to nieodłączny element świata BMW, do którego marka zaprasza w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej. Działania reklamowe rozpoczęły się 16 marca. Za ich realizację odpowiada agencja MAB.

BMW to legendarna marka niezawodnych i zaawansowanych technologicznie samochodów o współczesnym designie. Dla konsumentów są synonimem pełni życia, bo to właśnie one sprawiają, że każda chwila spędzona za kierownicą staje się ekscytującą i niezapomnianą przygodą.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W najnowszej kampanii modele BMW X6 i BMW X6 M przenoszą odbiorców do emocjonującego świata marki, jednocześnie pobudzając wyobraźnię i apetyt na pełne adrenaliny przeżycia.

W ramach projektu, agencja MAB odpowiada za adaptację spotu reklamowego, kreacje w prasie i internecie oraz w kanałach OOH. Spot w wersji 60’’, promujący model BMW X6, jest emitowany w sieciach kin Helios i Multikino oraz w internecie. Reklamę 30’’ można natomiast zobaczyć w Polsacie, TVN i TVP. Działania on-line objęły kampanię odsłonową, wspieraną przez rich media.

W głównych ogólnopolskich tytułach prasowych oraz w kanałach OOH pojawiły się kreacje promujące wejście na polski rynek modelu BMW X6 M pod hasłem „I M Back”. W działaniach outdoor wykorzystano m.in.: billboardy i blacklighty.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij