TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Alma testuje split screen na Discovery

Na kanałach z rodziny Discovery – TLC, ID oraz Discovery Life – trwa unikatowa w skali kraju kampania Delikatesów Alma. Wyjątkowość działań związana jest z nowatorską formułą formatów reklamowych jaką jest split screen emitowany w czasie trwania programów.
O autorze
1 min czytania 2015-03-31

Narzędzie to – stosowane do tej pory jedynie na rynku niemieckim – wyróżnia niespotykana wśród reklam perswazyjność przekazu. Format ten to idealna propozycja dla kampanii z sektora FMCG oraz szeroko pojętych usług.

„Bardzo chętnie wykorzystujemy nowatorskie rozwiązania w celu dotarcia z ofertą konsumencką Delikatesów Alma do jak najszerszego grona Klientów. Z entuzjazmem włączyliśmy działania w Discovery do szerokiego wachlarza aktywności reklamowych w bardzo ważnym okresie przedświątecznym. Jest to czas kiedy podejmowane są wytężone działania marketingowe. Prowadzimy między innymi mocną kampanię reklamową w stacjach radiowych, gdzie co tydzień od środy do niedzieli pojawiają się spoty promujące nowe produkty. Wspieramy ją publikacjami reklam w prasie ogólnopolskiej, a także działaniami promocyjnymi na terenie sklepów i w social mediach. Zależy nam na każdym Kliencie i chcemy aby czuli się w Delikatesach Alma wyjątkowo” – mówi Magdalena Grabowska Dyrektor Marketingu i PR Alma Market S.A.

Kampania Delikatesów Alma na kanałach Discovery będzie trwała do 3 kwietnia. W jej czasie promowane będzie w sumie 9 produktów z aktualnych w danym okresie ofert specjalnych sieci. Prowadzone działania wykorzystują największy atut split screen jakim jest możliwość osadzenia produktów lub usług bezpośrednio w kontekście wybranego programu.

„To pierwsza kampania jaką Discovery Media ma przyjemność realizować dla delikatesów Alma. Split screen to idealny format dla kategorii retail, bo daje możliwości niespotykane dotąd w Polsce w zakresie dotarcia do grupy celowej z produktem lub usługą. Jesteśmy w stanie dokładnie określić kto ogląda dany kanał w danym czasie oraz – co absolutnie wyjątkowe – powiązać przekaz z emitowaną treścią” – powiedział Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Central Europe w Discovery Networks CEEMEA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Split screen ad to reklama w formie belki / bannera zajmującej około ¼ ekranu. Wyróżnić można dwie wersje split screen ad – pionową i poziomą. Format oznaczony jest jako „REKLAMA” i może zawierać treści komercyjne odpowiadające reklamie w breaku. Ze względu na emisję podczas programu, format ten ukazuje się bez dźwięku.

Przykład split screen w kampanii Alma Market SA:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji nt. Discovery Media na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się