Zintegrowane agencje McCANN Worldgroup wygrywają i konsolidują budżet reklamowy Banku Pekao S.A.

Agencja reklamowa - McCANN, digitalowa - MRM//McCann, shopper, field & event marketingu - Momentum oraz produkcyjna - CRAFT wygrały ogłoszony w styczniu przetarg na kompleksową obsługę reklamowo – strategiczną Banku Pekao S.A., drugiego co do wielkości banku w Polsce.
O autorze
0 min czytania 2015-04-03

McCANN Worldgroup będzie odpowiadał za strategię kreatywną, realizację kampanii zintegrowanych (w tym działania z zakresu reklamy tradycyjnej, BTL,  digital) oraz produkcję. 

Bank Pekao S.A. jest jedną z najważniejszych polskich marek i wiodącą instytucją finansową na naszym rynku. Dlatego ta wygrana jest dla nas nie tylko wielkim zaszczytem, ale także zobowiązaniem wobec tak prestiżowego klienta. Zasięg działania, jaki i mnogość działań Banku Pekao S.A. umożliwiają nam dalszy rozwój naszej zintegrowanej oferty i budowanie unikalnej wartości na polskim rynku – mówi Wojciech Borowski Prezes, McCann Worldgroup.

W finale przetargu, McCANN Worldgroup pokonała 2 inne grupy reklamowe. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj