TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Konkurs Homplexowe Wnętrza

Przed wakacjami Homplex.pl - startup budujący od półtora roku interaktywne rozwiązania B2C dla branży wnętrzarskiej, uruchomił dla projektantów konkurs "Homplexowe Wnętrza". Przez 3 miesiące uczestnicy stworzyli 143 wizualizacje salonów i sypialni, które opublikowano i udostępniono do głosowania.
O autorze
1 min czytania 2012-10-10

Wśród tych, którzy do 14 października oddadzą swoje głosy na wszystkie projekty rozlosowane zostaną koszulki z piracką wersją maskotki Homplexa, która zadebiutowała we wrześniu tego roku podczas konferencji dla startupów The European Pirate Summit w Kolonii. Losowanie odbędzie się podczas uroczystego wręczenia nagród dla laureatów konkursu 20 października o 15:30 w warszawskim centrum EXPO XXI przy okazji Targów Domów i Mieszkań organizowanych przez Nowy Adres.

Celem konkursu Homplexowe Wnętrza było zaprojektowanie wnętrz salonów i sypialni w oparciu o wymagania wirtualnych mieszkańców i plany przykładowych mieszkań oraz asortyment 12 wskazanych marek, dla których dostarczone były tekstury i modele 3D.

„Połączyliśmy w tej akcji część edukacyjną dla początkujących projektantów, możliwość zaprezentowania swojego talentu i umiejętności dla tych bardziej doświadczonych, promocję produktów wykorzystanych w projektach dla producentów i dostawców wyposażenia wnętrz oraz potrzebę inspiracji do urządzenia własnego mieszkania dla setek tysięcy internautów poszukujących w Homplexie pomysłów na wnętrza. Niewątpliwy sukces przedsięwzięcia zachęcił nas do zaplanowania w przyszłym roku 4 edycji obejmujących wszystkie pomieszczenia, chętnych do udziału nie brakuje” – mówi Anna Walkowska, organizator konkursu.

Homplexowe Wnętrza to takie, które inspirują do urządzenia mieszkania w dobrym stylu, to pomysły, których realizację można sobie zaplanować wykorzystując zaproponowaną listę zakupów i interaktywny kosztorys. Większość elementów użytych w projektach to konkretne produkty, wiadomo ile kosztują i gdzie można je kupić. Wykończenie mieszkania nigdy nie było tak proste.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dla producentów wyposażenia wnętrz „Homplexowe Wnętrza” to 100% product placement, który może być świetnym materiałem marketingowym i doskonałą okazją do zapoznania architektów wnętrz ze swoim asortymentem i zachęcenia ich do wykorzystywania go w swoich projektach. Dla sklepów stacjonarnych i internetowych to wyjątkowa możliwość na zwiększenie sprzedaży ulokowanych w aranżacjach produktów.

Więcej informacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się