Dżemy Herbapol u „Jakubiaka Lokalnie”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dżemy Herbapol u „Jakubiaka Lokalnie”

Trwa kampania reklamowa marki Herbapol realizowana pod hasłem „Przyjemność. Masz to w naturze”. Kolejnym etapem komunikacji produktów z charakterystycznym zielonym listkiem będzie lokowanie produktu w premierowym odcinku nowego sezonu „Jakubiak Lokalnie” na kanale Kuchnia+.

 Jeden z wiodących producentów herbat owocowych i syropów wesprze tym samym sprzedaż produktów z linii dżemów klasycznych, powideł i konfitur Herbapol.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Już dziś, 2 kwietnia o godz. 21: 00, na kanale Kuchnia+ wyemitowany zostanie premierowy odcinek programu „Jakubiak Lokalnie”. Format ten od samego początku cieszy się dużą sympatią widzów. Jego głównym atutem jest sam prowadzący – Tomek Jakubiak, kucharz oraz gospodarz i szef kuchni w restauracji Gar Jakubiaka, znany ze swojego ogromnego zamiłowania do polskiej tradycji kulinarnej.

W każdym z odcinków programu Jakubiak przemierza Polskę w poszukiwaniu wartych uwagi, lokalnych produktów, z których przygotowuje nowe, intrygujące potrawy inspirowane danym regionem. Odcinek inaugurujący ten sezon poświęcony będzie daniom Wielkanocnym. Wśród świątecznych propozycji Jakubiaka nie mogło zabraknąć przepisu na tradycyjnego mazurka. Do przygotowania dania, prowadzący wykorzysta Dżem z Czarnych Porzeczek Herbapol.

– Polska natura kryje w sobie niezrównane bogactwo smaków i zapachów, które staramy się przekazywać naszym konsumentom. Wszystkie produkty Herbapol powstają z najwyższej jakości ziół i owoców, pozyskiwanych od lokalnych dostawców. W prowadzonych działaniach staramy się pokazywać różnorodne możliwości zastosowania ich w codziennej kuchni i tym samym inspirować do kulinarnych eksperymentów. Obecnośc w programie Jakubiak Lokalnie jest więc dla nas i naszego produktu naturalnym środowiskiem do promocji – mówi Aleksandra Ruszczyńska, Product Manager marki Herbapol.

Działanie wspierane jest aktywnościami na profilu marki Masz to w naturze na Facebooku.

Nowa linia produktów dżemowych Herbapol zadebiutowała na polskim rynku w listopadzie ub.r.

W jej skład weszło 11 wariantów dżemów, powideł i konfitur stworzonych na bazie najsmaczniejszych odmian polskich owoców. Ambasadorem produktów jest Tomek Jakubiak.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja BrandLab.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij