TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Część listowa InPost z nową identyfikacją wizualną autorstwa PromoAgency

Dział listów największego prywatnego operatora pocztowego w Polsce wprowadza nową identyfikację wizualną, komunikując dynamiczny rozwój i cechy, które pozwoliły osiągnąć mu rynkowy sukces.
O autorze
0 min czytania 2015-04-08

Za koncept nowego brandingu i identyfikację wyróżników marki, odpowiada agencja komunikacji marketingowej PromoAgency. 

Inspiracją dla określenia charakteru i wizerunku InPost stało się origami – sztuka składania papieru, która odwołuje się do dawnego zwyczaju zdobienia listów i paczek prezentowych. Ważny w origami pomysł, a także proces tworzenia, który prowadzi do imponującego efektu końcowego, odzwierciedlają ścieżkę rozwoju spółki.

Stworzone przez PromoAgency key visuale opierają się na kilku symbolach zwierząt stworzonych w technice origami, wyrażających cechy charakteryzujące InPost. Opracowane kreacje graficzne przygotowane zostały dla celów prezentacji w materiałach firmowych, outdoorze czy prasie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj