Część listowa InPost z nową identyfikacją wizualną autorstwa PromoAgency

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Część listowa InPost z nową identyfikacją wizualną autorstwa PromoAgency

Dział listów największego prywatnego operatora pocztowego w Polsce wprowadza nową identyfikację wizualną, komunikując dynamiczny rozwój i cechy, które pozwoliły osiągnąć mu rynkowy sukces.

Za koncept nowego brandingu i identyfikację wyróżników marki, odpowiada agencja komunikacji marketingowej PromoAgency. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Inspiracją dla określenia charakteru i wizerunku InPost stało się origami – sztuka składania papieru, która odwołuje się do dawnego zwyczaju zdobienia listów i paczek prezentowych. Ważny w origami pomysł, a także proces tworzenia, który prowadzi do imponującego efektu końcowego, odzwierciedlają ścieżkę rozwoju spółki.

Stworzone przez PromoAgency key visuale opierają się na kilku symbolach zwierząt stworzonych w technice origami, wyrażających cechy charakteryzujące InPost. Opracowane kreacje graficzne przygotowane zostały dla celów prezentacji w materiałach firmowych, outdoorze czy prasie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij