Za koncept nowego brandingu i identyfikację wyróżników marki, odpowiada agencja komunikacji marketingowej PromoAgency.
Inspiracją dla określenia charakteru i wizerunku InPost stało się origami – sztuka składania papieru, która odwołuje się do dawnego zwyczaju zdobienia listów i paczek prezentowych. Ważny w origami pomysł, a także proces tworzenia, który prowadzi do imponującego efektu końcowego, odzwierciedlają ścieżkę rozwoju spółki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Stworzone przez PromoAgency key visuale opierają się na kilku symbolach zwierząt stworzonych w technice origami, wyrażających cechy charakteryzujące InPost. Opracowane kreacje graficzne przygotowane zostały dla celów prezentacji w materiałach firmowych, outdoorze czy prasie.