Każde podwójne opakowanie najbardziej kuszącego napoju energetycznego to szansa na zdobycie limitowanego kalendarza Seven Ways to Sin by BLACK!
Tegoroczny kalendarz marki BLACK aż kipi tym, co zakazane!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
7 grzechów głównych – PYCHA, CHCIWOŚĆ, NIECZYSTOŚĆ, ZAZDROŚĆ, ŁAKOMSTWO, GNIEW i LENISTWO – zaprezentowanych w gorących, kobiecych stylizacjach to zjawisko, obok którego żaden fan energetycznych emocji nie przejdzie obojętnie. Finalistki projektu Seven Ways to Sin by BLACK zaprezentowały swoje wdzięki przed obiektywem Daniela Chojnackiego, który wydobył z nich zmysłowość i seksapil oraz przedstawił w wyjątkowo niepokornym ujęciu.
Teraz, dzięki limitowanej edycji dwupaka BLACK również klienci sieci sklepów Żabka będą mogli poczuć klimat projektu Seven Ways to Sin by BLACK. W każdym pakiecie obok dwóch puszek BLACK Energy Drink o pojemności 250 ml znajdzie się także unikalna grafika dedykowana grzesznemu projektowi. Co niezwykle istotne, energetyczny dwupak stanowi zaproszenie do luksusowego świata na profilu BLACK Energy Drink na Facebooku, gdzie na fanów mocnych wrażeń czekają egzemplarze limitowanego kalendarza BLACK Energy 2015.
Dwupak BLACK w rekomendowanej cenie detalicznej 3,99 zł będzie dostępny w sprzedaży do 19 kwietnia br.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing