Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

BLACK podwójnie kusi swoich fanów

Najchętniej wybierany napój energetyczny – BLACK Energy Drink – po raz kolejny zaprasza swoich fanów do grzesznego świata. W sklepach sieci Żabka w całej Polsce ruszyła sprzedaż limitowanej edycji dwupaka BLACK.
O autorze
1 min czytania 2015-04-08

Każde podwójne opakowanie najbardziej kuszącego napoju energetycznego to szansa na zdobycie limitowanego kalendarza Seven Ways to Sin by BLACK!

Tegoroczny kalendarz marki BLACK aż kipi tym, co zakazane!

7 grzechów głównych – PYCHA, CHCIWOŚĆ, NIECZYSTOŚĆ, ZAZDROŚĆ, ŁAKOMSTWO, GNIEW i LENISTWO – zaprezentowanych w gorących, kobiecych stylizacjach to zjawisko, obok którego żaden fan energetycznych emocji nie przejdzie obojętnie. Finalistki projektu Seven Ways to Sin by BLACK zaprezentowały swoje wdzięki przed obiektywem Daniela Chojnackiego, który wydobył z nich zmysłowość i seksapil oraz przedstawił w wyjątkowo niepokornym ujęciu.

Teraz, dzięki limitowanej edycji dwupaka BLACK również klienci sieci sklepów Żabka będą mogli poczuć klimat projektu Seven Ways to Sin by BLACK. W każdym pakiecie obok dwóch puszek BLACK Energy Drink o pojemności 250 ml znajdzie się także unikalna grafika dedykowana grzesznemu projektowi. Co niezwykle istotne, energetyczny dwupak stanowi zaproszenie do luksusowego świata na profilu BLACK Energy Drink na Facebooku, gdzie na fanów mocnych wrażeń czekają egzemplarze limitowanego kalendarza BLACK Energy 2015.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dwupak BLACK w rekomendowanej cenie detalicznej 3,99 zł będzie dostępny w sprzedaży do 19 kwietnia br. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się