Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kolejny etap kampanii reklamowej MetLife

Właśnie rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej MetLife. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz przedstawienie MetLife jako wiodącej, globalnej firmy oferującej ubezpieczenia, emerytury i inwestycje. Główne hasło kampanii brzmi „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.
O autorze
0 min czytania 2015-04-13

Tegoroczną kampanię reklamową rozpoczynamy spotem wizerunkowym. W przekazie reklamy skupiamy się na potrzebach naszych klientów. To dzięki aktywnemu dialogowi z klientami tworzymy przyjazne produkty oraz poszukujemy prostych i najlepszych rozwiązań w zakresie obsługi. Podkreślamy również długoletnie doświadczenie marki w budowaniu trwałych oraz opartych na szacunku i trosce relacji z klientami. Jesteśmy dumni, że zaufało nam już 100 milionów osób na całym świecie – mówi Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji MetLife w Polsce – Tak jak w ubiegłym roku, głównym bohaterem kampanii jest Snoopy – ambasador marki MetLife, postać z komiksu Fistaszki (Peanuts).

Emisja spotu reklamowego MetLife rozpoczęła się 5 kwietnia na antenach TVN, TVP1, TVP3, Polsat oraz na licznych kanałach tematycznych. Kampania widoczna jest również  w Internecie.