Kolejny etap kampanii reklamowej MetLife

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kolejny etap kampanii reklamowej MetLife

Właśnie rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej MetLife. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz przedstawienie MetLife jako wiodącej, globalnej firmy oferującej ubezpieczenia, emerytury i inwestycje. Główne hasło kampanii brzmi „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.

- Tegoroczną kampanię reklamową rozpoczynamy spotem wizerunkowym. W przekazie reklamy skupiamy się na potrzebach naszych klientów. To dzięki aktywnemu dialogowi z klientami tworzymy przyjazne produkty oraz poszukujemy prostych i najlepszych rozwiązań w zakresie obsługi. Podkreślamy również długoletnie doświadczenie marki w budowaniu trwałych oraz opartych na szacunku i trosce relacji z klientami. Jesteśmy dumni, że zaufało nam już 100 milionów osób na całym świecie – mówi Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji MetLife w Polsce - Tak jak w ubiegłym roku, głównym bohaterem kampanii jest Snoopy - ambasador marki MetLife, postać z komiksu Fistaszki (Peanuts).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Emisja spotu reklamowego MetLife rozpoczęła się 5 kwietnia na antenach TVN, TVP1, TVP3, Polsat oraz na licznych kanałach tematycznych. Kampania widoczna jest również  w Internecie. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij