– Tegoroczną kampanię reklamową rozpoczynamy spotem wizerunkowym. W przekazie reklamy skupiamy się na potrzebach naszych klientów. To dzięki aktywnemu dialogowi z klientami tworzymy przyjazne produkty oraz poszukujemy prostych i najlepszych rozwiązań w zakresie obsługi. Podkreślamy również długoletnie doświadczenie marki w budowaniu trwałych oraz opartych na szacunku i trosce relacji z klientami. Jesteśmy dumni, że zaufało nam już 100 milionów osób na całym świecie – mówi Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji MetLife w Polsce – Tak jak w ubiegłym roku, głównym bohaterem kampanii jest Snoopy – ambasador marki MetLife, postać z komiksu Fistaszki (Peanuts).
Emisja spotu reklamowego MetLife rozpoczęła się 5 kwietnia na antenach TVN, TVP1, TVP3, Polsat oraz na licznych kanałach tematycznych. Kampania widoczna jest również w Internecie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024