TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wafelek Prince Polo świętuje 60-lecie

Wyjątkowy wafelek Prince Polo, obecny na polskim rynku od 1955 roku świętuje swoje 60 urodziny. Z tej okazji marka przygotowała wiele atrakcji dla swoich miłośników.
O autorze
1 min czytania 2015-04-15

Dla wielu Polaków Prince Polo jest ikoną wafla jako unikalne połączenie kruchego wafelka i czekolady, które w wielu Polakach wywołuje najlepsze wspomnienia i dostarcza wielu pozytywnych emocji. Co roku Prince Polo znajduje się też w czołówce rankingów najbardziej wartościowych polskich marek. Od początku swego istnienia wafelki produkowane są w cieszyńskiej fabryce.

Z okazji 60-lecia przygotowana została limitowana edycja Prince Polo Classic w wyjątkowym retro-opakowaniu inspirowanym oryginalnym designem z lat 70-tych. Inspiracją była popularność trendu retro i vintage, „Mamy nadzieję, że limitowana edycja spodoba się wiernym konsumentom marki, a dodatkowe atrakcje w mediach społecznościowych związane z jej historią wywołają uśmiech nostalgii na ich twarzach”- mówi Kamila Moniuszko, Brand Manager Local Countlines, Poland and Baltics, Mondelez Polska S.A.

Wafelek Prince Polo jest liderem na rynku wafli i batonów w Polsce z udziałem wartościowym marki na poziomie 11,8%*. Jest dostępny w trzech smakach: Prince Polo Classic – najchętniej wybierany wariant oblany klasyczną, ciemną czekoladą, Prince Polo Orzechowe oraz Prince Polo Mleczne. Konsumenci najchętniej sięgają po wafelki Prince Polo Classic w gramaturze XXL.

Edycja limitowana wspierana będzie działaniami w mediach społecznościowych i materiałami POSM w sklepie. Za działania na Facebooku odpowiada agencja Next, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj