Awans w Agencji Whites

Przemysław Matyjaszczyk objął nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży Agencji Whites.
O autorze
1 min czytania 2015-04-17

Matyjaszczyk pokieruje zespołem account managerów. Odpowiadać będzie również za bezpośrednią współpracę z kluczowymi klientami agencji.

„Utworzenie stanowiska dyrektora sprzedaży to naturalny krok w rozwoju agencji. Na tym etapie potrzebujemy sprawnego menadżera, który pokieruje zespołem accountów – mówi Anna Ałaszkiewicz, dyrektor zarządzająca Whites

Przemysław Matyjaszczyk pracuje w Whites od listopada 2013 roku.

Z branżą internetową związany jest od 7 lat. Wcześniej w Gazeta.pl (Agora S.A.), gdzie pracował na stanowiskach m.in. koordynatora ds. sprzedaży regionalnej oraz kierownika sprzedaży.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kierował również Agencją Marketingu w Wyszukiwarkach SearchLab (Agora S.A.), w której odpowiedzialny był za rozwój polityki produktowo – sprzedażowej.

Następnie pełnił stanowisko E-commerce managera w Groupe SEB Polska, gdzie był odpowiedzialny za strategię widoczności w sklepach internetowych w Polsce, takich marek jak Tefal, Rowenta, Krups i Moulinex.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przemysław Matyjaszczyk jest Absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Agencja Whites w którą w 2012 r. zainwestował Next Web Media, jest jedną z pierwszych firm specjalizujących się w tzw. white hat SEO, budowaniu obecności marek w internecie w oparciu o content marketing i działania performance. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. ING TFI, Bankier.pl, Benefit Systems, Orange Polska, Bayer, Bosch, Dobroplast, Biomed.