Okocim - za tych, którzy walczą do końca!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Okocim - za tych, którzy walczą do końca!

Od 16 kwietnia w głównych ogólnopolskich stacjach TV jest emitowany nowy, 30-sekundowy spot reklamowy marki Okocim Jasne Pełne. Jest to kontynuacja kampanii „Wojownicy” prowadzonej od maja 2014 roku, która spotkała się z uznaniem konsumentów.

W 2014 roku marka Okocim osiągnęła dobre wyniki sprzedaży, odnotowując 34 procentowy wzrost sprzedaży wolumenowo.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa odsłona kampanii prezentuje wojowników, zarówno tych z przeszłości jak i współczesnych – rycerzy, bokserów i piłkarzy, których łączą wartości bliskie marce - wola walki do końca, odwaga, niepoddawanie się. Spot nawiązuje także do sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej, z którą marka Okocim jest związana od końca 2014r.

Nowy spot marki Okocim to ukłon w stronę tych, którzy walczą do końca. Upór, gotowość do podejmowania wyzwań to wartości bliskie marce Okocim, która przez 170 lat istnienia przeszła różne koleje losu. Dlatego też zdecydowaliśmy się wspierać Piłkarską Reprezentację Polski. Wierzymy, że polscy piłkarze to współcześni wojownicy, którzy wytrwale dążą do celu m.in. rywalizując o awans do UEFA EURO 2016™ – mówi Bartosz Grodny odpowiedzialny za markę Okocim w Carlsberg Polska.

Koncepcję spotu przygotowała agencja BRASIL, produkcją zajął się dom produkcyjny TPS, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD. Reżyserem spotu jest Markus Walter.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij