Agencja The Digitals autorem nowej kampanii Marvipolu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja The Digitals autorem nowej kampanii Marvipolu

Działania The Digitals zachęcają do inwestycji w mieszkania dewelopera.

Zespół kreatywny The Digitals opracował nowy przekaz i kampanie Marvipolu, skupiając się na promocji inwestycji na osiedlach Central Park Ursynów i Hill Park Apartments. Agencja przygotowała zasadniczą część materiałów do komunikacji outdoorowej i digitalowej, w tym billboardy, mailingi, komunikację w social mediach oraz Google AdWords i inne formaty w sieci GDN.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„W ramach kampanii uspójniliśmy wizerunek marki, podkreślając główny wyróżnik Marvipolu – wysoką jakość. Pod tym kątem to ważna kampania i debiut komunikacyjny Marvipolu, który do tej pory, jako marka, funkcjonował głównie pod postacią logotypu. Zdecydowaliśmy się także na nadanie wyróżniającego charakteru inwestycjom, jednocześnie skupiając uwagę odbiorcy na kluczowych benefitach. Bogate doświadczenie naszej agencji we współpracy z deweloperami pozwoliło opracować wyróżniającą na tle konkurencji komunikację,” – tłumaczy Michał Kobierzewski, Dyrektor Kreatywny The Digitals.

Agencja The Digitals współpracuje z marką Marvipol od początku tego roku, a jej zadaniem jest przede wszystkim wprowadzenie nowej jakości do komunikatów tego dewelopera.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij