III Kids & Family Marketing Day - święto marketingu familijnego i dziecięcego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
III Kids & Family Marketing Day - święto marketingu familijnego i dziecięcego

Redakcja Magazynu Online Marketing Polska zaprasza 27 maja na Kids & Family Marketing Day 2015, 3. edycję najbardziej praktycznej konferencji w całości poświęconej marketingowi familijnemu.

Podczas konferencji III Kids & Family Marketing Day 2015 rozłożone zostaną na czynniki pierwsze kampanie znanych marek dziecięcych oraz familijnych. W planie przewidziane są symulacje, studia przypadków, benchmarking kampanii z innych firm wraz z analizą efektów sprzedażowych. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na działania, które przy niskim budżecie marketingowym pozwalają skutecznie dotrzeć do małego odbiorcy i jego rodzica.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W programie m.in.:

  1. ANALIZA ZACHOWAŃ DZIECI I MŁODZIEŻY – prezentacje i wnioski (Jak zabawa, kontakty z rówieśnikami i media wpływają na preferencje zakupowe dzieci? Jak przedszkolak i uczeń spędzają dzień? Jakie marki i produkty powodują ich zachwyt?)
  2. ANALIZA MEDIÓW, Z KTÓRYCH KORZYSTAJĄ DZIECI – jak Twoja marka powinna dostosować się do aktualnych trendów?
  3. ANALIZA ZWYCZAJÓW ZAKUPOWYCH RODZICÓW (Jak rodzice wybierają miejsce zakupu? Jak przedstawiać rodzicom zalety produktów dla dzieci?)
  4. FORMY MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO SKIEROWANEGO DO DZIECI I ICH RODZICÓW (Jak trafić z produktem do przedszkola oraz szkoły? Pomysły na dziecięce i młodzieżowe imprezy okolicznościowe. Prezentacja sprawdzonych form sponsoringu)
  5. JAK SPRAWIĆ, ABY DZIECKO POKOCHAŁO TWOJĄ MARKĘ, A RODZIC WYDAWAŁ NA NIĄ PIENIĄDZE (Jaki sformułować przekaz marketingowy, aby trafił zarówno do rodzica jak i do dziecka? Jak zbudować lojalność wobec marki?)
  6. ONLINE MARKETING – DOCIERAJ SKUTECZNIE DO DZIECI I MŁODZIEŻY JUŻ TERAZ (Jak trafić do dzieci i młodzieży w Internecie? Tablety, smartfony, smart TV – przykłady ich wykorzystania w marketingu dziecięcym).

Jeśli:

  • Twoją grupą docelową są całe rodziny – od dzieci przez rodziców po seniorów i szukasz sprawdzonego sposobu na ich zaangażowanie w podejmowaniu decyzji zakupowych,
  • zależy Ci, aby dzieci rekomendowały Twój produkt rodzicom i dziadkom,
  • chcesz wiedzieć, które kanały marketingu docierają do dzieci i rodzin z największą skutecznością
  • chcesz, aby Twoje działania wyróżniały się na tle działań konkurencji
  • zamierzasz otworzyć się na marketing online, który coraz częściej ma wpływ na decyzje zakupowe dla całych rodzin

27 maja weź udział w III edycji najbardziej praktycznej konferencji w całości poświęconej marketingowi familijnemu.

Zobacz relację z II edycji Kids & Family Marketing Day:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij