MOSQI.TO wprowadza na rynek nową markę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MOSQI.TO wprowadza na rynek nową markę

MOSQI.TO było odpowiedzialne za strategię komunikacji oraz branding największego polskiego producenta paliwa alternatywnego.

21 kwietnia 2015 NOVAGO zastąpiło firmę USKOM Mława. Nowa marka swoją nazwą nawiązuje do nowoczesnego gospodarowania odpadami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

NOVAGO jest największym polskim producentem paliwa alternatywnego z odpadów komunalnych.

Posiada 14 instalacji, przetwarza 880 000 ton odpadów z 6 województw i produkuje rocznie 200 000 ton paliwa alternatywnego. 

– Zależało nam na stworzeniu wizerunku oraz strategii komunikacji marki, które pokażą wielkość NOVAGO, podkreślą jej siłę oraz stabilną pozycję -– mówi Magdalena Szmidt, CEO w MOSQI.TO.

– Nasza strategia zakładała dalszy dynamiczny rozwój – mówi Michał Dąbrowski, dyrektor zarządzający i wiceprezes zarządu NOVAGO Sp. z o.o. – Mamy bardzo silną pozycję rynkową, unikatową technologię i duże ambicje, co znacznie zwiększa naszą przewagę konkurencyjną. Wiedzieliśmy, że musimy stworzyć naszą markę od nowa. MOSQI.TO zaproponowało nam spójną strategię i wzięło na siebie koordynację całego przedsięwzięcia.

To już trzecia tak duża realizacja MOSQI.TO związana z brandingiem. Wcześniej agencja pracowała nad zmianą marki AMPLICO w AIG, a ponad rok temu przemianowała PBP na BIZ Bank.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij