MOSQI.TO wprowadza na rynek nową markę

MOSQI.TO było odpowiedzialne za strategię komunikacji oraz branding największego polskiego producenta paliwa alternatywnego.
O autorze
1 min czytania 2015-04-23

21 kwietnia 2015 NOVAGO zastąpiło firmę USKOM Mława. Nowa marka swoją nazwą nawiązuje do nowoczesnego gospodarowania odpadami.

NOVAGO jest największym polskim producentem paliwa alternatywnego z odpadów komunalnych.

Posiada 14 instalacji, przetwarza 880 000 ton odpadów z 6 województw i produkuje rocznie 200 000 ton paliwa alternatywnego. 

– Zależało nam na stworzeniu wizerunku oraz strategii komunikacji marki, które pokażą wielkość NOVAGO, podkreślą jej siłę oraz stabilną pozycję -– mówi Magdalena Szmidt, CEO w MOSQI.TO.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nasza strategia zakładała dalszy dynamiczny rozwój – mówi Michał Dąbrowski, dyrektor zarządzający i wiceprezes zarządu NOVAGO Sp. z o.o. – Mamy bardzo silną pozycję rynkową, unikatową technologię i duże ambicje, co znacznie zwiększa naszą przewagę konkurencyjną. Wiedzieliśmy, że musimy stworzyć naszą markę od nowa. MOSQI.TO zaproponowało nam spójną strategię i wzięło na siebie koordynację całego przedsięwzięcia.

To już trzecia tak duża realizacja MOSQI.TO związana z brandingiem. Wcześniej agencja pracowała nad zmianą marki AMPLICO w AIG, a ponad rok temu przemianowała PBP na BIZ Bank.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się