Nadchodzi lato o smaku cydru

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nadchodzi lato o smaku cydru

Moda na cydry dotarła już do Polski. W tym roku czekać nas może prawdziwa cydrowa rewolucja. W sklepach pojawił się bowiem Strongbow – najbardziej popularna na świecie marka cydru. W Polsce dostępny jest w dwóch orzeźwiających smakach: Gold Apple oraz Red Berries.

Serwowany na lodzie wspaniale gasi pragnienie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Cydr jabłkowy - nowe odkrycie Polaków, staje się powoli nieodłącznym elementem miejskiego stylu życia. Przywędrował do nas na fali trendu, poszukiwania nowych smaków i czerpania z tego, co tradycyjne. Polacy kochają jabłka, a Strongbow ze swoim naturalnym orzeźwiającym smakiem, wpisuje się w potrzebę sięgania po proste przyjemności, poszukiwania nowych smaków i celebrowania autentycznych chwil w codziennym zgiełku miasta. Krótkie menu, świeże produkty i tradycyjne receptury na powrót zawładnęły naszymi kulinarnymi gustami. Cydr ze swoją prostotą i jednoczesnym wyrafinowaniem, doskonale wpisuje się w ten klimat. Dlatego jego popularność w Polsce tak szybko rośnie.

Jabłkowa nuta orzeźwienia

Cydr powstaje w naturalnym procesie winnej fermentacji jabłek, czego efektem jest lekka kwaskowość. Jabłka trzeba zebrać we właściwym momencie, aby uzyskać odpowiednią dojrzałość owocu i zawartość cukru, które wpływają na smak i jakość cydru. Strongbow charakteryzuje się subtelną nutą słodyczy, przechodzącą w delikatną kwaskowość, zwieńczoną łagodnie wytrawnym finiszem.

Niska zawartość alkoholu (4,5%), kwaskowy smak jabłek i lekkie nagazowanie sprawiają, że cydr doskonale orzeźwia i świetnie gasi pragnienie. Jak każdy wyjątkowy napój, cydr Strongbow ma swój rytuał serwowania. Najlepiej smakuje w szklance wypełnionej w 1/3 kruszonym lodem i 2/3 cydrem. Taki sposób podawania wzmacnia orzeźwienie i wydobywa cydrowe aromaty.

Cydr numer 1 na świecie

Strongbow to marka oryginalnego brytyjskiego cydru z tradycjami. Produkowany od 1962 r. podbił już gusta konsumentów w 20 krajach i jest najczęściej wybieranym cydrem na świecie. Od marca tego roku dostępny jest również w Polsce w dwóch smakach: Gold Apple - orzeźwiający i złocisty, z delikatną, słodko-kwaśną nutą  jabłka oraz łagodnym półwytrawnym finiszem oraz Red Berries - połączenie słodyczy dojrzałej truskawki ze słodko-kwaśną nutą jabłka.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij